Site icon iAnatropi.gr

Λάζαρος Καραούλης: Μια Ψηφιακή Αθήνα για όλους- Η Τεχνολογία στην Υπηρεσία των Πολιτών

Κοινοποιήστε

Ο Διευθύνων Σύμβουλος της ΔΑΕΜ σε άρθρο του στο CNN εξηγεί πως η ψηφιακή Αθήνα είναι για όλους και η τεχνολοφία είναι στην υπηρεσία και για όφελος των πολιτών.

Ο Δήμος Αθηναίων χαράσσει μια νέα πορεία, όπου η ψηφιακή τεχνολογία τίθεται στην υπηρεσία των πολιτών. Πίσω από την αναβάθμιση της καθημερινότητας, την άμεση  ανταπόκριση στα αιτήματα των δημοτών και την ουσιαστική συμμετοχή τους στα κοινά, βρίσκεται ένας αθόρυβος αλλά σημαντικός σύμμαχος η ΔΑΕΜ.

Στο διάστημα Ιανουαρίου 2024 – Απριλίου 2025, η πλατφόρμα Novoville κατέγραψε 259.475 φωνές των πολιτών που ζητούσαν λύσεις στα προβλήματά τους. Το 86% αυτών των αιτημάτων βρήκε θετική ανταπόκριση και επιλυθήκαν επιτυχώς, αποδεικνύοντας ότι όταν η τεχνολογία σχεδιάζεται με γνώμονα τις ανάγκες της κοινωνίας, η βελτίωση γίνεται άμεσα αισθητή στην ζωή κάθε πολίτη.

Δεν πρόκειται απλώς για ψυχρούς αριθμούς. Μιλάμε για 388.000 συμπολίτες μας που αποκτούν ενεργό ρόλο στη διαμόρφωση της πόλης, μειώνοντας τον μέσο χρόνο επίλυσης σε μόλις 5 ημέρες, εγκαινιάζοντας έτσι μια νέα σχέση αμοιβαίου σεβασμού και εμπιστοσύνης ανάμεσα στον Δήμο και τους δημότες.

 

Τα δεδομένα αποκαλύπτουν τις ανάγκες:

  • 86.169 αιτήματα για την απελευθέρωση των δημόσιων χώρων από την παράνομη στάθμευση.
  • 46.443 εκκλήσεις για την απομάκρυνση ογκωδών αντικειμένων από τις γειτονιές μας.
  • 17.113 αιτήματα για την αποκατάσταση του φωτισμού στις γειτονιές που βιώνουν το σκοτάδι.
  • 524.958 μηνύματα του Δήμου, μια άμεση δίοδος επικοινωνίας με τους πολίτες μέσω SMS, email και push notifications.

Η πλατφόρμα Novoville, με την καθοδήγηση και την αδιάλειπτη επιτήρηση της ΔΑΕΜ, δεν είναι απλώς ένα εργαλείο καταγραφής. Είναι ένας Μηχανισμός Κοινωνικής Δράσης.

 

Δήμος Αθηναίων: Η Δημοκρατία Διευρύνεται Ψηφιακά με τη συμμετοχή των πολιτών

Σε πρόσφατη διαβούλευση, το 91% των πολιτών εξέφρασαν την ισχυρή τους βούληση να συμμετέχουν ενεργά στις αποφάσεις που αφορούν την πόλη τους, αξιοποιώντας τις δυνατότητες των ψηφιακών μέσων.

Παράλληλα, το 61% των δημοτών βλέπει θετικά την αξιοποίηση της Τεχνητής Νοημοσύνης στις δημοτικές υπηρεσίες, με βασικούς τομείς τη στάθμευση, την καθαριότητα για ένα πιο βιώσιμο περιβάλλον και την ηλεκτρονική εξυπηρέτηση για την μείωση της γραφειοκρατίας.

 

Η Τεχνολογία Μοχλός Κοινωνικής Προόδου

Η ΔΑΕΜ δεν προμηθεύει απλώς τεχνολογικές λύσεις. Συντονίζει τις δημοτικές υπηρεσίες, εποπτεύει τις δράσεις, εκπαιδεύει τα στελέχη του Δήμου και τροφοδοτεί αδιάλειπτα τη λειτουργία του με στοιχεία και δείκτες απόδοσης, διασφαλίζοντας τη συνεχή βελτίωση προς όφελος όλων. Η συνεργασία με τον Δήμο Αθηναίων αποτελεί φωτεινό παράδειγμα: ένας Δήμος ψηφιακός, ανθρώπινος, προσιτός, με πρωταγωνιστή τον πολίτη και τις ανάγκες του.

 

ΑΘΗΝΑ: Μια Πόλη με Τεχνολογικό και Κοινωνικό Πρόσημο

Η ψηφιακή Αθήνα δεν είναι μια ουτοπία του μέλλοντος. Είναι η χειροπιαστή πραγματικότητα του σήμερα, με τη ΔΑΕΜ να εγγυάται την ποιοτική χρήση της τεχνολογίας, τη διαφάνεια, την αξιοπιστία και τον σεβασμό στους δημότες.

Exit mobile version