30 Ιουλίου, 2025

Η Ανατροπή στην Ενημέρωση!

Expand search form

Το πόρισμα του ΕΟΔΑΣΑΑΜ για το δυστύχημα στα Τέμπη- Πιθανή παρουσία άγνωστου καυσίμου

Όλες οι κατηγορίες: ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
Κοινοποιήστε

Στα γραφεία της ΕΣΗΕΑ παρουσιάζεται αυτή την ώρα το πόρισμα του Εθνικού Οργανισμού Διερεύνησης Αεροπορικών και Σιδηροδρομικών Ατυχημάτων και Ασφάλειας Μεταφορών (ΕΟΔΑΣΑΑΜ) για το τραγικό δυστύχημα στα Τέμπη

Αντικρουόμενες είναι για την ώρα οι πληροφορίες για το αν οι εμπειρογνώμονες θα δώσουν σαφείας απαντήσεις για την έκρηξη και την πυρόσφαιρα. Στο πόρισμα αναμένεται αναφορά στην σύμβαση 717, καθώς και στα κονδύλια που πάρθηκαν για τον εκσυγχρονισμό του σιδηροδρομικού δικτύου και δεν αξιοποιήθηκαν. Πρόκειται για κείμενο 100 – 200 σελίδων, το οποίο περιγράφει όλες τις ελλείψεις που έχει διαχρονικά το σιδηροδρομικό δίκτυο της Ελλάδας.

Το πόρισμα θα σταλεί στον εφέτη ανακριτή προκειμένου να περιληφθεί στη δικογραφία, ενά αναμένονται ακόμη δύο πορίσματα: Ένα του Εθνικού Μετσόβιου Πολυτεχνείου σχετικά με τα έλαια σιλικόνης και άλλο ένα της Διεύθυνσης Εγκληματολογικών Ερευνών της Ελληνικής Αστυνομίας για τα τρία βίντεο. Ωστόσο, δεν υπάρχουν πληροφορίες για το πότε θα ανακοινωθούν.

Πόρισμα: Σειρά από τεχνικές βλάβες επιβάρυναν τον φόρτο εργασίας

8 Επιπλέον, ο συνήθης φόρτος εργασίας του είχε επιβαρυνθεί σοβαρά από μια σειρά επιβαρυντικών παραγόντων. Υπήρχε μια σειρά από τεχνικές βλάβες, τόσο προσωρινές όσο και λιγότερο προσωρινές, οι οποίες δημιούργησαν πρόσθετα καθήκοντα ή έκαναν τα υπάρχοντα καθήκοντα πιο δύσκολα. Έπρεπε να αντιμετωπίσει έναν άνευ προηγουμένου αριθμό επικοινωνιών, πολλές από τις οποίες δεν είχαν άμεση σχέση με το καθήκον του να ελέγχει την κυκλοφορία των τρένων. Επιπλέον, ο σχεδιασμός του περιβάλλοντος εργασίας, λόγω της τοποθέτησης των διαφόρων μέσων που έπρεπε να χρησιμοποιηθούν, δεν επέτρεπε την πραγματοποίηση συνομιλιών και την ταυτόχρονη παρακολούθηση της κυκλοφορίας των τρένων. Τέλος, η προσοχή του, τόσο η γνωστική όσο και η συναισθηματική, καταλαμβανόταν από τη διόρθωση ενός προηγούμενου λάθους που είχε κάνει, όταν καθόριζε τη διαδρομή για ένα άλλο εισερχόμενο, τοπικό τρένο.

Δεν έγινε σωστή χαρτογράφηση του χώρου διερεύνησης του ατυχήματος

Έτσι είχαμε την απώλεια πληροφοριών δυνητικά ζωτικής σημασίας.  Υπάρχουν στοιχεία για να απευθυνθεί σύσταση στη ΡΑΣ για το ζήτημα των επικοινωνιών. Εκδίδουμε 17 συστάσεις που η εφαρμογή τους θα είναι υπό την εποπτεία της ΡΑΣ

Παράγοντες που επηρέασαν τις συνέπειες της σύγκρουσης

Προηγούμενο Άρθρο

Στοιχεία που παραπέμπουν σε δολοφονία βρήκαν ερευνητές της οικογένειας του Βασίλη Καλογήρου

Επόμενο Άρθρο

Ποινική δίωξη κατά τριών ατόμων για το λάθος βίντεο στα Τέμπη

Μπορεί να σου αρέσει επίσης …

44χρονος έχασε την ζωή του – Συγκρούστηκε με τουριστικό λεωφορείο που είχε σταματήσει στη ΛΕΑ

Κοινοποιήστε

ΚοινοποιήστεΤο τροχαίο δυστύχημα σημειώθηκε στην Εθνική οδό Αθηνών – Θεσσαλονίκης, κοντά στον κόμβο Λιτοχώρου,  στις 6 το πρωί Τραγικό θάνατο βρήκε […]

Νέες συλλήψεις μελών του κυκλώματος εμπορίας ανθρώπων και παράνομων υιοθεσιών στην Κρήτη

Κοινοποιήστε

ΚοινοποιήστεΠρόκειται για ιατρούς – γυναικολόγους και συγκεκριμένα έναν πρώην εργαζόμενο και έναν συνεργαζόμενο με το κέντρο γονιμότητας σε περιοχή της […]

Συνολάκης: Δεν αποκλείεται μικρή έκρηξη του ηφαιστείου στην Σαντορίνη

Κοινοποιήστε

ΚοινοποιήστεΓια τα όσα συμβαίνουν τα τελευταία 24ωρα στην περιοχή της Σαντορίνης με τους αλλεπάλληλους σεισμούς αλλά και για το ενδεχόμενο μικρής έκρηξης […]