Έχει ενδιαφέρον να δούμε πώς τελικά θα καταλήξει η κόντρα ανάμεσα στον Κωνσταντίνο Κυρανάκη και τα ταξί, με κυρίαρχο αίτημα φυσικά αυτό της εισόδου στις λεωφορειολωρίδες.
Θα κάνει πίσω ο αναπληρωτής υπουργός Μεταφορών ή θα επιμείνει στη στάση του – που είναι τελείως αντίθετη με ό,τι είχε συμφωνηθεί επί Βασίλη Οικονόμου; Διότι ο ΣΑΤΑ, όπως ξεκαθάρισε σήμερα ο Θύμιος Λυμπερόπουλος, δεν πρόκειται. Πόσω μάλλον όταν τα 20-30 αιτήματα τους για συνάντηση έχουν πάει στο καλάθι των αχρήστων;
Το μόνο σίγουρο είναι ότι στην κυβέρνηση αισθάνονται αμήχανα με όλο αυτό που έχει δημιουργηθεί και σίγουρα δεν αρέσει σε κανέναν η 48ωρη απεργία που έχει προκηρύξει για αύριο και μεθαύριο, Τετάρτη και Πέμπτη, ο ΣΑΤΑ.
Κάποια τηλεφωνήματα από την Ηρώδου Αττικού προς τον Κωνσταντίνο Κυρανάκη έχουν ήδη γίνει, αλλά για την ώρα είναι ήπια όπως μαθαίνουμε.