31 Μαΐου, 2025

Η Ανατροπή στην Ενημέρωση!

Expand search form

Άρχισαν τα… όργανα: Κυρανάκης κατά Οικονόμου – Τα ταξί δεν θα μπαίνουν στις λεωφορειολωρίδες

Όλες οι κατηγορίες: ΝΕΑ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ

Αιχμές Κυρανάκη κατά του πρώην υφυπουργού Βασίλη Οικονόμου. Τα ηλεκτρικά Ταξί θα μπαίνουν σε λεωφορειολωρίδες.

Ξεκάθαρος ότι στις λεωφορειολωρίδες θα μπαίνουν ταξί μηδενικού ρύπου και εκείνα που έχουν ειδική ράμπα για ΑΜΕΑ, ενώ με τον νέο ΚΟΚ θα μπορούν να επιβιβάζουν και να αποβιβάζουν εφόσον είναι πίσω από λεωφορείο, ήταν, μιλώντας στα Παραπολιτικά 90,1, ο αναπληρωτής υπουργός Υποδομών και Μεταφορών, Κωνσταντίνος Κυρανάκης. Άφησε αιχμές κατά του πρώην υφυπουργού Βασίλη Οικονόμου, λέγοντας πως το νομοσχέδιο που βγήκε στη διαβούλευση δεν είχε εξαίρεση για τα έμφορτα ταξί και τελευταία στιγμή συζήτησε μια αλλαγή. Ερωτηθείς πότε θα είναι ασφαλές το σιδηροδρομικό δίκτυο της χώρας απάντησε πως νούμερο ένα προτεραιότητα είναι να μηδενιστεί το ενδεχόμενο σύγκρουσης τρένων.

Σημείωσε ότι: «Τις κινητοποιήσεις της δημιουργεί ο ΣΑΤΑ υπό την ηγεσία ενός συγκεκριμένου συνδικαλιστή. Γενικά ο διάλογος με τον κλάδο των οδηγών ταξί είναι συνεχής και χθες είχα την Πανελλήνια Ομοσπονδία και μέλη του ΣΑΤΑ. Σήμερα ήρθαν για διαμαρτυρία στο υπουργείο, εγώ απηύθυνα πρόσκληση να έρθει μια αντιπροσωπία προφανώς η πρόσκληση δεν απευθύνεται σε ανθρώπους που έχουν απειλήσει και έχουν ασκήσει λεκτική βία σε εργαζομένους του υπουργείου επανειλημμένως και έχουν αποδείξει ότι δεν θέλουν να κάνουν διάλογο αλλά θέλουν να κάνουν κάποιου είδους show όπως show έκαναν και στο αεροδρόμιο πριν από λίγες μέρες όταν κατέβασαν την πινακίδα η οποία ενημερώνει τους τουρίστες για την fix τιμή που πρέπει να έχει από το αεροδρόμιο προς το κέντρο».

Κληθείς να απαντήσει στην ηγεσία του ΣΑΤΑ ότι με την προηγούμενη ηγεσία του υπουργείου Μεταφορών είχαν βρεθεί κοινοί κώδικες και ότι ανετράπη μια συμφωνία επεσήμανε ότι: «Καταρχάς το νομοσχέδιο το οποίο βγήκε στη διαβούλευση, ο νέος ΚΟΚ δεν είχε καμία τέτοια εξαίρεση για τα έμφορτα ταξί κατόπιν της διαβούλευσης ο Βασίλης Οικονόμου επέλεξε για δικούς του λόγους να συζητήσει μια αλλαγή και στο κείμενο που παρέδωσε σε μένα την μέρα της παράδοσης παραλαβής λεει ξεκάθαρα ότι κατόπιν συγκοινωνιακής μελέτης που θα διενεργήσει ο ΟΑΣΑ έχει δικαίωμα ο υπουργός με υπουργική απόφαση να δώσει εξαιρέσεις για τα έμφορτα ταξί κοκ Ρώτησα τον ΟΑΣΑ «υπάρχει τέτοια συγκοινωνιακή μελέτη;», όχι είναι η απάντηση, δεν υπάρχει καμία τέτοια συγκοινωνιακή μελέτη. Και μάλιστα συγκοινωνιολόγοι του ΟΑΣΑ θα σας πουν ότι αν στόχος είναι η βελτίωση των ΜΜΜ που αποτελεί εκ των πραγμάτων το στόχο του υπουργείου Μεταφορών, δεν υπάρχει καμία περίπτωση να εισηγηθεί κάποιος συγκοινωνιολόγος κάτι τέτοιο. Ο κ. Λυμπερόπουλος όπως έχει κάνει στο παρελθόν και έχει υποσχεθεί σε πολιτικά κόμματα αλλά και σε πολιτικούς προσωπικά ότι κάθε ταξί το οποίο ελέγχει ο ίδιος -και ο ίδιος δεν είναι οδηγός ταξί απλά ασκεί κάποια επιρροή- θα γίνουν εκλογικά κέντρα. Παλιά έλεγε θα γίνουν εκλογικά κέντρα του ΣΥΡΙΖΑ όλα τα ταξί μετά τον νόμο Σπίρτζη» , αυτό λοιπόν το υπόσχεται και σε πολιτικούς της δικής μας παράταξης, το έχει προτείνει και σε μένα. Εγώ λοιπόν δεν θα κάνω τέτοια πολιτική. Δεν παίρνω αποφάσεις με βάση μια ψηφοθηρία την οποία υπόσχεται ένας κλάδος με έναν παλαιοκομματικό, παλαιοσυνδικαλιστικό τρόπο».

Ο κ. Κυρανάκης άφησε επιπλέον αιχμές για τον προκάτοχό του λέγοντας: «Η κυβέρνηση έβγαλε ένα νομοσχέδιο το οποίο δεν είχε μέσα αυτό το μέτρο που ο Βασίλης Οικονόμου ήθελε να το αλλάξει, μου παρέδωσε ένα κείμενο που δεν έλεγε ότι «το αλλάζω», έλεγε αν έχω συγκοινωνιακή μελέτη θα το αλλάξω. Συγκοινωνιακή μελέτη δεν υπάρχει άρα ποιον κοροϊδεύουμε; Δεύτερον, ο Βασίλης Οικονόμου για κάποιους λόγους που γνωρίζει ο ίδιος θέλησε να συνδιαλλαγεί με τον κ. Λυμπερόπουλο εγώ δεν λαμβάνω αποφάσεις στη θέση αυτή με βάση ποιος θα μου υποσχεθεί ψήφους παρότι μου υπόσχονται ψήφους».

Κληθείς να απαντήσει στις κατηγορίες που του αποδίδονται ότι θέλει να εξυπηρετεί τα Uber είπε: «Πως εξυπηρετώ τα Uber. Καταρχάς η Uber λειτουργεί στην Ελλάδα με νόμο του ΣΥΡΙΖΑ και περίπου 50% των οδηγών ταξί της Αθήνας παίρνουν πελάτες μέσω της πλατφόρμας της Uber εγώ πως ακριβώς εξυπηρετώ βγάζοντας και αυτούς από τη λεωφορειολωρίδα και λέγοντας να έχει προτεραιότητα ο απλός άνθρωπος ο οποίος επιλέγει το αστικό λεωφορείο; Απλά θέλει να το πει κάποιος να πετάξει λάσπη, να εκβιάσει, να δημιουργήσει εντυπώσεις κλπ».

Προηγούμενο Άρθρο

Γιάννης Μανιάτης: Αφαιρούν εκατοντάδες εκατομμύρια ευρώ από την Τοπική Αυτοδιοίκηση

Επόμενο Άρθρο

Από πού κόβουν οι Έλληνες για να «βγει ο μήνας»

Μπορεί να σου αρέσει επίσης …

Επίθεση Σαμαρά στην κυβέρνηση, για τη Μονή Αγίας Αικατερίνης: Πρωτοφανής διεθνής ανυποληψία της Ελλάδας

«Πρωτοφανής και οδυνηρή η διεθνής ανυποληψία και περιθωριοποίηση της Ελλάδας. Τρέχουμε διαρκώς πίσω από τις εξελίξεις», δήλωσε ο Σαμαράς. Νέα […]