23 Ιουνίου, 2026
Expand search form

Χειροπέδες σε 13 άτομα στη Θεσσαλονίκη που οδηγούσαν χωρίς δίπλωμα ενώ δυο από αυτούς ήταν μεθυσμένοι

Όλες οι κατηγορίες: ΚΟΙΝΩΝΙΑ
Κοινοποιήστε

Έντεκα άτομα που οδηγούσαν χωρίς άδεια καθώς και δύο που οδηγούσαν υπό την επήρεια μέθης συνελήφθησαν το περασμένο 24ωρο στη Θεσσαλονίκη.

Όπως ανακοινώθηκε από τις αστυνομικές Αρχές οι έλεγχοι που αποσκοπούν στη διευκόλυνση και προστασία του συνόλου των χρηστών των οδικών δικτύων, στην τήρηση του Κώδικα Οδικής Κυκλοφορίας, καθώς και στη μείωση των τροχαίων ατυχημάτων, θα συνεχιστούν με αμείωτη ένταση.

Προηγούμενο Άρθρο

Παρεμβάσεις για το ποδήλατο στο Κλιματικό Φόρουμ της Αθήνας

Επόμενο Άρθρο

Πτώση ατόμου στις ράγες του Μετρό – Κλειστοί οι σταθμοί “Ευαγγελισμός” και “Μέγαρο Μουσικής”

Μπορεί να σου αρέσει επίσης …

Έφοδος της ΕΛΑΣ σε 17 σπίτια στη Σαντορίνη: Ελέγχθηκαν 68 άτομα, κατασχέθηκαν 4,7 κιλά κάνναβης και 18.000 ευρώ

Κοινοποιήστε

ΚοινοποιήστεΣε εκτεταμένη αστυνομική επιχείρηση που πραγματοποιήθηκε στη Σαντορίνη προχώρησαν στελέχη της Υποδιεύθυνσης Αστυνομίας Θήρας, στο πλαίσιο ερευνών για υποθέσεις διακίνησης ναρκωτικών στο […]