27 Ιουνίου, 2026
Expand search form

Εκτός λειτουργίας ο σταθμός στον ΟΣΕ λόγω τεχνικού προβλήματος

Όλες οι κατηγορίες: ΚΟΙΝΩΝΙΑ
Κοινοποιήστε

Τεχνικό πρόβλημα έχει παρουσιαστεί στον σταθμό «Νέο Σιδηροδρομικός Σταθμός» στο μετρό Θεσσαλονίκης

Σύμφωνα με σχετική ανακοίνωση, τα δρομολόγια εκτελούνται αλλά έχουν ανασταλεί μεταξύ των σταθμών Νέος Σιδηροδρομικός Σταθμός και Δημοκρατίας.

Σύμφωνα με πληροφορίες, η τεχνική βλάβη εντοπίζεται στη σιδηροδρομική επιδομή, δηλαδή σε ράγες και κλειδιά, ενώ η αποκατάσταση αναμένεται άμεσα.

Προηγούμενο Άρθρο

Ο Τζόκοβιτς κατήγγειλε πως τον δηλητηρίασαν στη Μελβούρνη το 2022

Επόμενο Άρθρο

Γυναίκες τσακώθηκαν έξω από σχολείο στην Αμφιλοχία μπροστά σε γονείς και παιδιά

Μπορεί να σου αρέσει επίσης …

Στο έλεος της κακοκαιρίας η Λήμνος – Μεγάλες πλημμύρες από τη σφοδρή βροχόπτωση, ήχησε το 112

Κοινοποιήστε

ΚοινοποιήστεΣοβαρά προβλήματα έχει προκαλέσει η κακοκαιρία στη Λήμνο, όπου η έντονη βροχόπτωση μετέτρεψε δρόμους σε χειμάρρους. Μήνυμα μέσω του 112 […]