24 Ιουνίου, 2026
Expand search form

Εκτός λειτουργίας ο σταθμός στον ΟΣΕ λόγω τεχνικού προβλήματος

Όλες οι κατηγορίες: ΚΟΙΝΩΝΙΑ
Κοινοποιήστε

Τεχνικό πρόβλημα έχει παρουσιαστεί στον σταθμό «Νέο Σιδηροδρομικός Σταθμός» στο μετρό Θεσσαλονίκης

Σύμφωνα με σχετική ανακοίνωση, τα δρομολόγια εκτελούνται αλλά έχουν ανασταλεί μεταξύ των σταθμών Νέος Σιδηροδρομικός Σταθμός και Δημοκρατίας.

Σύμφωνα με πληροφορίες, η τεχνική βλάβη εντοπίζεται στη σιδηροδρομική επιδομή, δηλαδή σε ράγες και κλειδιά, ενώ η αποκατάσταση αναμένεται άμεσα.

Προηγούμενο Άρθρο

Ο Τζόκοβιτς κατήγγειλε πως τον δηλητηρίασαν στη Μελβούρνη το 2022

Επόμενο Άρθρο

Γυναίκες τσακώθηκαν έξω από σχολείο στην Αμφιλοχία μπροστά σε γονείς και παιδιά

Μπορεί να σου αρέσει επίσης …

Τέλος οι παλιές ταυτότητες: Πότε δεν θα ισχύουν για ταξίδια

Κοινοποιήστε

ΚοινοποιήστεΟι παλιές ταυτότητες, που βασίζονται σε προδιαγραφές δεκαετίας ’60, δεν θα ισχύουν για ταξίδια εντός Ε.Ε. από το καλοκαίρι του 2026. Μέχρι τότε, […]

Στις Σέρρες οι αστυνομικοί τσάκωσαν τρεις ανήλικους που έκλεβαν αυτοκίνητα και τραυμάτισαν μια γυναίκα

Κοινοποιήστε

ΚοινοποιήστεΤρεις ανήλικοι, συνελήφθησαν στις Σέρρες, για ληστεία, σύσταση συμμορίας και κλοπές, το πρωί της Κυριακής Οι συλληφθέντες ανήλικοι εντοπίστηκαν από αστυνομικούς της Ομάδας […]