28 Ιουνίου, 2026
Expand search form

Εκτός λειτουργίας ο σταθμός στον ΟΣΕ λόγω τεχνικού προβλήματος

Όλες οι κατηγορίες: ΚΟΙΝΩΝΙΑ
Κοινοποιήστε

Τεχνικό πρόβλημα έχει παρουσιαστεί στον σταθμό «Νέο Σιδηροδρομικός Σταθμός» στο μετρό Θεσσαλονίκης

Σύμφωνα με σχετική ανακοίνωση, τα δρομολόγια εκτελούνται αλλά έχουν ανασταλεί μεταξύ των σταθμών Νέος Σιδηροδρομικός Σταθμός και Δημοκρατίας.

Σύμφωνα με πληροφορίες, η τεχνική βλάβη εντοπίζεται στη σιδηροδρομική επιδομή, δηλαδή σε ράγες και κλειδιά, ενώ η αποκατάσταση αναμένεται άμεσα.

Προηγούμενο Άρθρο

Ο Τζόκοβιτς κατήγγειλε πως τον δηλητηρίασαν στη Μελβούρνη το 2022

Επόμενο Άρθρο

Γυναίκες τσακώθηκαν έξω από σχολείο στην Αμφιλοχία μπροστά σε γονείς και παιδιά

Μπορεί να σου αρέσει επίσης …

Σύσσωμος ο πολιτικός κόσμος αποχαιρετά την κορυφαία ιστορικό Ελένη Γλύκατζη-Αρβελέρ

Κοινοποιήστε

ΚοινοποιήστεΜηνύματα για την απώλεια της Ελένη Γλύκατζη-Αρβελέρ, της κορυφαίας ιστορικού και ακαδημαϊκού που έφυγε από τη ζωή σε ηλικία 99 […]

Φωτιά στην Πάρνηθα κάτω από το καζίνο – Σηκώθηκαν 4 αεροσκάφη

Κοινοποιήστε

ΚοινοποιήστεΣυναγερμός έχει σημάνει στην Πυροσβεστική Υπηρεσία μετά από εκδήλωση φωτιάς στην Πάρνηθα, σε σημείο κάτω από το καζίνο. Η πυρκαγιά […]