22 Ιουνίου, 2026
Expand search form

Εκτός λειτουργίας ο σταθμός στον ΟΣΕ λόγω τεχνικού προβλήματος

Όλες οι κατηγορίες: ΚΟΙΝΩΝΙΑ
Κοινοποιήστε

Τεχνικό πρόβλημα έχει παρουσιαστεί στον σταθμό «Νέο Σιδηροδρομικός Σταθμός» στο μετρό Θεσσαλονίκης

Σύμφωνα με σχετική ανακοίνωση, τα δρομολόγια εκτελούνται αλλά έχουν ανασταλεί μεταξύ των σταθμών Νέος Σιδηροδρομικός Σταθμός και Δημοκρατίας.

Σύμφωνα με πληροφορίες, η τεχνική βλάβη εντοπίζεται στη σιδηροδρομική επιδομή, δηλαδή σε ράγες και κλειδιά, ενώ η αποκατάσταση αναμένεται άμεσα.

Προηγούμενο Άρθρο

Ο Τζόκοβιτς κατήγγειλε πως τον δηλητηρίασαν στη Μελβούρνη το 2022

Επόμενο Άρθρο

Γυναίκες τσακώθηκαν έξω από σχολείο στην Αμφιλοχία μπροστά σε γονείς και παιδιά

Μπορεί να σου αρέσει επίσης …

Πανελλαδικές 2026: Πρεμιέρα σήμερα για τα ΓΕΛ με το μάθημα της Νεοελληνικής Γλώσσας και Λογοτεχνίας

Κοινοποιήστε

ΚοινοποιήστεMε το μάθημα της Νεοελληνικής Γλώσσας και Λογοτεχνίας ανοίγει σήμερα, Παρασκευή 29 Μαΐου 2026, η αυλαία των Πανελλαδικών Εξετάσεων για τους υποψηφίους […]

47χρονη έπεσε από μεγάλο ύψος σε υπόγειο μονοκατοικίας στο Ρέθυμνο

Κοινοποιήστε

ΚοινοποιήστεΣυναγερμός σήμανε το μεσημέρι της Τρίτης στην Πυροσβεστική Υπηρεσία στο Ρέθυμνο μετά από ατύχημα που συνέβη στην παλιά πόλη, όταν μια 47χρονη γυναίκα έπεσε από […]