25 Ιουνίου, 2026
Expand search form

Εκτός λειτουργίας ο σταθμός στον ΟΣΕ λόγω τεχνικού προβλήματος

Όλες οι κατηγορίες: ΚΟΙΝΩΝΙΑ
Κοινοποιήστε

Τεχνικό πρόβλημα έχει παρουσιαστεί στον σταθμό «Νέο Σιδηροδρομικός Σταθμός» στο μετρό Θεσσαλονίκης

Σύμφωνα με σχετική ανακοίνωση, τα δρομολόγια εκτελούνται αλλά έχουν ανασταλεί μεταξύ των σταθμών Νέος Σιδηροδρομικός Σταθμός και Δημοκρατίας.

Σύμφωνα με πληροφορίες, η τεχνική βλάβη εντοπίζεται στη σιδηροδρομική επιδομή, δηλαδή σε ράγες και κλειδιά, ενώ η αποκατάσταση αναμένεται άμεσα.

Προηγούμενο Άρθρο

Ο Τζόκοβιτς κατήγγειλε πως τον δηλητηρίασαν στη Μελβούρνη το 2022

Επόμενο Άρθρο

Γυναίκες τσακώθηκαν έξω από σχολείο στην Αμφιλοχία μπροστά σε γονείς και παιδιά

Μπορεί να σου αρέσει επίσης …

Χτύπημα με drone σε διυλιστήριο του Κουβέιτ

Κοινοποιήστε

ΚοινοποιήστεΗ Κuwait Petroleum Corporation ανακοίνωσε ότι μία από τις λειτουργικές μονάδες στο διυλιστήριο Mina Al-Ahmadi στο Κουβέιτ έγινε στόχος επίθεσης […]

Κάθειρξη 7,5 ετών σε αστυνομικό για βιασμό νεαρής γυναίκας

Κοινοποιήστε

ΚοινοποιήστεΔημοτικός αστυνομικός καταδικάστηκε σε συνολική κάθειρξη 7,5 ετών καθώς κρίθηκε ένοχος για βιασμό νεαρής γυναίκας Ο 42χρονος κρίθηκε ομόφωνα ένοχος για βιασμό […]