28 Ιουνίου, 2026
Expand search form

Εκτός λειτουργίας ο σταθμός στον ΟΣΕ λόγω τεχνικού προβλήματος

Όλες οι κατηγορίες: ΚΟΙΝΩΝΙΑ
Κοινοποιήστε

Τεχνικό πρόβλημα έχει παρουσιαστεί στον σταθμό «Νέο Σιδηροδρομικός Σταθμός» στο μετρό Θεσσαλονίκης

Σύμφωνα με σχετική ανακοίνωση, τα δρομολόγια εκτελούνται αλλά έχουν ανασταλεί μεταξύ των σταθμών Νέος Σιδηροδρομικός Σταθμός και Δημοκρατίας.

Σύμφωνα με πληροφορίες, η τεχνική βλάβη εντοπίζεται στη σιδηροδρομική επιδομή, δηλαδή σε ράγες και κλειδιά, ενώ η αποκατάσταση αναμένεται άμεσα.

Προηγούμενο Άρθρο

Ο Τζόκοβιτς κατήγγειλε πως τον δηλητηρίασαν στη Μελβούρνη το 2022

Επόμενο Άρθρο

Γυναίκες τσακώθηκαν έξω από σχολείο στην Αμφιλοχία μπροστά σε γονείς και παιδιά

Μπορεί να σου αρέσει επίσης …

ΟΠΕΚΕΠΕ: Προφυλακιστέοι οι τρεις για τις παράνομες επιδοτήσεις σε Κοζάνη και Αγρίνιο

Κοινοποιήστε

ΚοινοποιήστεΤρεις συνολικά κατηγορούμενοι κρίθηκαν προσωρινά κρατούμενοι από τους 12 που απολογήθηκαν χθες για τις φερόμενες παράνομες επιδοτήσεις στον ΟΠΕΚΕΠΕ σε […]

Γεράσιμος Σκιαδαρέσης: “Το επίθετό μου ήταν εμπόδιο για τις κόρες μου” – Η απάντησή του στα σχόλια που ακούει για εκείνες

Κοινοποιήστε

ΚοινοποιήστεΟ Γεράσιμος Σκιαδαρέσης μίλησε ανοιχτά για τις κόρες του, Νίκη και Όλγα, και τη δική τους πορεία στον καλλιτεχνικό χώρο, ξεκαθαρίζοντας πως […]