28 Ιουνίου, 2026
Expand search form

Γεωργιάδης για πτώση ασανσέρ στον Ερυθρό: Ο νόμος τηρήθηκε στο 100%

Όλες οι κατηγορίες: ΠΟΛΙΤΙΚΗ
Κοινοποιήστε

«Έχει τηρηθεί ο νόμος από το νοσοκομείο Ερυθρός Σταυρός στο 100%», δήλωσε στον realfm 97,8 ο υπουργός Υγείας Άδωνις Γεωργιάδης, για το περιστατικό στον Ερυθρό Σταυρό

«Όταν βγει το πόρισμα της Πυροσβεστικής», πρόσθεσε, «το νοσοκομείο θα στραφεί νομικά κατά της εταιρείας».

Σε ανάρτησή του αναφέρει ότι ρωτήθηκε από τον  realfm «εάν είχαμε ελέγξει την εταιρία που έκανε την συντήρηση στον ανελκυστήρα, μόλις παρέλαβα και το έγγραφο της εταιρίας που έκανε τον έλεγχο της εταιρίας που έκανε την συντήρηση. Δηλαδή έχει γίνει και αυτό και δεύτερο επίπεδο ελέγχου δηλ. Έχει τηρηθεί ο νόμος στο 100%. Για το πώς τελικά έγινε το ατύχημα θα το διαπιστώσουμε από το πόρισμα της Πυροσβεστικής που αναμένουμε».

Προηγούμενο Άρθρο

Τσουκαλάς: Ο Σημίτης έβαλε τη δικιά του πινελιά και υπογραφή στην πρατάξη

Επόμενο Άρθρο

Γυναίκα στη Θεσσαλονίκη φιλοξένησε τον Αφρικανό εραστή της, αλλά αυτός έκανε «κατάληψη» και απειλούσε να τη σκοτώσει

Μπορεί να σου αρέσει επίσης …

Ένωση Δικαστών και Εισαγγελέων: Η Δικαιοσύνη δεν θα γίνει μέρος του πολιτικού παιχνιδιού.

Κοινοποιήστε

ΚοινοποιήστεΗ Ένωση Δικαστών και Εισαγγελέων εξέδωσε ανακοίνωση, στον απόηχο της παρέμβασης του παραιτηθέντος αντιπροέδρου του Αρείου Πάγου, Χρήστου Τζανερρίκου, τονίζοντας […]

«Παρέλαση ονομάτων» για τη διεκδίκηση του Δήμου Αθηναίων απέναντι σε Δούκα – Ψάχνει διαχείριση ήττας η ΝΔ

Κοινοποιήστε

ΚοινοποιήστεΣτην Πειραιώς δοκιμάζουν ονόματα όπως άλλοι δοκιμάζουν κουστούμια πριν από δύσκολη δεξίωση. Ο Βασίλης Κικίλιας, η Σοφία Ζαχαράκη, ο Θάνος […]