18 Ιουνίου, 2025

Η Ανατροπή στην Ενημέρωση!

Expand search form

Καραμανλής: Ξέρω ότι είμαι αθώος

Όλες οι κατηγορίες: ΝΕΑ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ

«Εθνική τραγωδία» χαρακτήρισε το πολύνεκρο σιδηροδρομικό δυστύχημα στα Τέμπη ο πρώην υπουργός Υποδομών και Μεταφορών Κώστας Αχ. Καραμανλής, μιλώντας στο βήμα της Βουλής, επί των τριών προτάσεων για τη σύσταση προανακριτικής για τα Τέμπη.

«Δεν θα ξεχάσω ποτέ τη νύχτα της 28ης Φεβρουαρίου. Την οδύνη που με συντάραξε όταν αντίκρισα τον τόπο τραγωδίας, βαγόνια. Τα δάκρυά μου ήταν αληθινά. Οι εικόνες αυτές είναι ζωντανές μέσα μου. Δεν περνά μέρα. Μας σημάδεψαν όλους οι εικόνες αλλά έγινα και πεδίο σφοδρής πολιτικής αντιπαράθεσης που μετατράπηκε σε εκμετάλλευση. Όσες επιθέσεις όμως και αν δέχτηκα δεν ανταπάντησα δεν αντιπαρατέθηκα. Ακόμα κι όταν η συνειδητή απουσία μου από ΜΜΕ πριν ολοκληρώσει το έργο του ο ανακριτής παρερμηνεύτηκε ως ενοχή» συνέχισε ο κ. Καραμανλής

«Απευθύνομαι σε πολίτες. Έκανα ότι μπορούσα στη διάρκεια της θητείας μου. Δεν ολιγώρησα δεν αδιαφόρησα. Δικαιοσύνη θέλουμε όλοι και πρώτα από όλα οι συγγενείς. Αλλά θέλω κι εγώ. Σας λέω ξεκάθαρα στηρίζω απόλυτα πρόταση ΝΔ για σύσταση προανακριτικής και ζητώ να κάνουν και οι βουλευτές και θέτω εαυτό μου ενώπιον της δικαιοσύνης», πρόσθεσε ο πρώην υπουργός Υποδομών και Μεταφορών.


“Το δυστύχημα δεν έγινε γιατί δεν βάλαμε λεφτά στον σιδηρόδρομο”

Ακολούθως αναφερόμενος στον σταθμάρχη της 28ης Φεβρουαρίου 2023, είπε ότι «δεν ήταν ρουσφέτι». «Ήταν δημόσιος υπάλληλος που μετατάχθηκε στον ΟΣΕ μέσω κινητικότητας. Από 18 θέσεις που προκηρύχθηκαν εμφανίστηκαν μόνο δύο. «Ως υπουργός δεν κώφευσα όπως με κατηγορούν, δεν αδιαφόρησα στις εκκλήσεις και επιστολές. Προσπάθησα να αντιμετωπίσω συνέπειες εγκατάλειψης του σιδηροδρόμου. Ενίσχυσα με 417 θέσεις εργασίας και 400 εκατ. ευρώ. Μακάρι να είχα μπορέσει να κάνω κάτι παραπάνω. Το δυστύχημα δεν έγινε γιατί δεν βάλαμε λεφτά στον σιδηρόδρομο».

Υπερασπιζόμενος τον εαυτό του είπε ότι: α) κινηθήκαμε στα επιτρεπόμενα δημοσιονομικά όρια, β) λύσαμε το πρόβλημα του μεγάλου χρέους του ΟΣΕ, γ) τα κονδύλια που διοχετεύτηκαν στον ΟΣΕ ήταν συνολικά 400 εκατ ευρώ μεταξύ 2019-2023, δ) μέσα σε 3,5 χρόνια δεν ανατρέπονται προβλήματα δεκαετιών. «Δεν ζήτησε κανείς να κλείσει ο σιδηρόδρομος. Πώς θα έκλεινε όμως όταν, από τις 31 Ιαναουαρίου 2023, είχε πιστοποιητικό ασφαλείας από τη ΡΑΣ» διερωτήθηκε ο κ. Καραμανλής.

«Για την 717 έχουν ακουστεί σημεία και τέρατα. Η υλοποίηση της 717 καθυστερούσε 10 χρόνια. Δώσαμε παρατάσεις δεν υπήρχε άλλη λύση. Πήρα επάνω μου την απόφαση να ολοκληρωθεί η 717. Τήρησα απόλυτα τη νομιμότητα και για αυτό ζητώ την κρίση της δικαιοσύνης» συμπλήρωσε ο πρώην υπουργός Υποδομών Κώστας Αχ. Καραμανλής. Ακόμη στάθηκε στην «αποχώρηση των δύο σταθμαρχών πριν τη λήξη της βάρδιάς τους». «Ως υπουργός Μεταφορών τήρησα την νομιμότητα. Για αυτό θέλω την κρίση της δικαιοσύνης. Ως υπουργός ανέλαβα την αντικειμενική πολιτική ευθύνη. Τα Τέμπη δεν συνέβησαν γιατί παρανομήσαμε» συνέχισε. Προτού ολοκληρώσει την ομιλία του είπε: «Στα Τέμπη είδαμε ξανά τις παθογένειες της ελληνικής πολιτικής. Το ψέμα, το μίσος, τον φθόνο», ενώ κατέληξε ζητώντας για ακόμα μία φορά από την κυβερνητική πλειοψηφία να τον παραπέμψουν σε προανακριτική επιτροπή.

Προηγούμενο Άρθρο

Σχεδόν 500 οι υποψήφιοι για την Κεντρική Επιτροπή του ΣΥΡΙΖΑ

Επόμενο Άρθρο

Σπίρτζης: Καταθέτετε μια πρόταση φοβική, δειλή και ανήθικη εκ του ασφαλούς και δε σας φοβάμαι

Μπορεί να σου αρέσει επίσης …

Ποιοι βουλευτές πήγαν να διαβάσουν τη δικογραφία για Καραμανλή και Σπίρτζη για τα Τέμπη

Μόλις 13 ήταν οι βουλευτές που είχαν εμφανιστεί από το πρωί της Τετάρτης μέχρι το απόγευμα της Παρασκευής στην αίθουσα 168 «Παύλος Μπακογιάννης» του […]