Με απευθείας αναθέσεις φαίνεται πως λύνει η Υπουργός Κοινωνικής Συνοχής και Οικογένειας Δόμνα Μιχαηλίδου το δημογραφικό.
Συγκεκριμένα η κα. Δόμνα Μιχαηλίδου βρήκε τη λύση στο μεγαλύτερο πρόβλημα της χώρας που δεν είναι άλλο από την επικοινωνία, γι’ αυτό και δόθηκε απευθείας ανάθεση 34.720€ σε γνωστή, «γαλάζια» διαφημιστική εταιρεία.
Σκοπός της επικοινωνίας είναι να ευαισθητοποιήσει τους νέους να μείνουν στη χώρα τους και να κάνουν οικογένεια εδώ, μόνο που το Δημογραφικό δεν λύνεται με spots και hashtags αλλά με πολιτική. Αν και στο υπουργείο, απ’ ό,τι φαίνεται, πιστεύουν πως η Ελλάδα μπορεί να σωθεί με προϋπολογισμό… διαφημιστικής προβολής
Δείτε την απόφαση: 9ΕΓΞ46ΝΛ2Α-ΕΤΡ
Υπενθυμίζεται ότι ο ένας εκ των δυο εταίρων της εταιρείας ήταν αναβαβαθμισμένος στο επιτελείο της ΝΔ στην αντιπολίτευση όπως έλεγε και η ιστοσελίδα παραπολιτικά
Πηγή εφημερίδα political



