26 Ιουνίου, 2026
Expand search form

Νίκος Ανδρουλάκης: «Την Κυριακή οι πολίτες πρέπει να στηρίξουν αυτοδιοικητικά σχήματα, που θα υπηρετούν την περιφερειακή ανάπτυξη και όχι την αλαζονεία της εξουσίας του κ. Μητσοτάκη»

Όλες οι κατηγορίες: ΠΑΣΟΚ , ΠΟΛΙΤΙΚΗ
Κοινοποιήστε

Στο κέντρο της Θεσσαλονίκης περιόδευσαν το πρωί ο Πρόεδρος του ΠΑΣΟΚ-Κινήματος Αλλαγής, Νίκος Ανδρουλάκης και ο υποψήφιος περιφερειάρχης Κεντρικής Μακεδονίας, Χρήστος Παπαστεργίου.

Ακολουθεί η δήλωση του κ. Ανδρουλάκη:

Θέλω να ευχηθώ ξανά καλή επιτυχία στον Χρήστο Παπαστεργίου, που είναι υποψήφιος για την Περιφέρεια Κεντρικής Μακεδονίας. Ένα στέλεχος του ΠΑΣΟΚ, που έχει αγωνιστεί για την αυτοδιοίκηση. Μια αυτοδιοικητική επιλογή.

Θέλω, επίσης, να ευχηθώ καλή επιτυχία σε όλα τα στελέχη του ΠΑΣΟΚ, που έχουν ένα πολύ σημαντικό αγώνα μπροστά τους αυτήν την Κυριακή. Έχουμε χρέος να παλέψουμε μέχρι την τελευταία στιγμή. Γιατί νίκη της Νέας Δημοκρατίας στις αυτοδιοικητικές εκλογές της Κυριακής θα κλιμακώσουν την αλαζονεία του κ. Μητσοτάκη.

Η Νέα Δημοκρατία κυβερνά τρεις μήνες και έχουμε βιώσει τραγικές επιπτώσεις από τις φυσικές καταστροφές, την ακρίβεια να κλιμακώνεται χωρίς να υπάρχουν έλεγχοι στην αγορά, παιχνίδια με τους θεσμούς σε απόλυτη και αγαστή συνεργασία με τον Βελόπουλο. Αυτά θέλουμε να συνεχιστούν; Θέλουμε να συνεχίσουμε να έχουμε έναν Πρωθυπουργό ο οποίος λειτουργεί με αδιαφάνεια και αναξιοκρατία; Που χειρίζεται το κράτος ως πελατειακό μηχανισμό, που ενισχύει την εξουσία του;

Η άποψή μας είναι ότι την Κυριακή οι πολίτες πρέπει να στηρίξουν αυτοδιοικητικά σχήματα, για να έχουν μία Αυτοδιοίκηση που υπηρετεί την περιφερειακή ανάπτυξη, τον πολίτη, την αποκέντρωση και όχι την αλαζονεία της εξουσίας του κ. Μητσοτάκη.

Εμείς πήραμε μία απόφαση να στηρίξουμε πανελλαδικά νέους ανθρώπους. Ανανέωση, αυτοδιοίκηση, εμπειρία, πρόγραμμα. Πρόγραμμα για την καθημερινότητα, τις υποδομές, την αξιόπιστη χρήση των ευρωπαϊκών κονδυλίων, χωρίς αναξιοκρατία και πελατειακή φιλοσοφία.

Αυτή είναι η αντίληψή μας για την αυτοδιοίκηση και στο πρόσωπο του Χρήστου Παπαστεργίου εικονοποιείται αυτή η άποψη, η οποία πιστεύω ότι εάν είναι νικηφόρα την ερχόμενη Κυριακή, τα πράγματα θα είναι πολύ καλύτερα για τον πολίτη.

Για αυτοδιοικητικούς που θα είναι υπηρέτες του πολίτη, της καθημερινότητας και όχι της εξουσίας του Μεγάρου Μαξίμου.

Επίσης, θέλω να ευχαριστήσω όλους τους ανθρώπους που είναι υποψήφιοι δημοτικοί και περιφερειακοί σύμβουλοι, στελέχη του ΠΑΣΟΚ οι οποίοι αγωνιούν για το μέλλον της πατρίδας. Είμαι σίγουρος ότι την Κυριακή θα κάνουμε ένα ακόμη βήμα μέχρι τις ερχόμενες ευρωπαϊκές εκλογές. Η παράταξή μας θα γίνει ακόμη πιο ισχυρή και πρωταγωνιστής απέναντι στη Νέα Δημοκρατία. Αυτό ζητούν οι προοδευτικοί πολίτες, γι’ αυτό αγωνίζομαι και αγωνιζόμαστε καθημερινά όλοι μαζί, ενωμένοι.

Προηγούμενο Άρθρο

Στο Δεύτερο γύρο ο Χάρης Δούκας στην Αθήνα – Χάνει ο Μπακογιάννης στον 2ο γύρο [δημοσκόπηση RealPolls]

Επόμενο Άρθρο

Ο Μαραθώνας ψήφισε Στέργιο Τσίρκα

Μπορεί να σου αρέσει επίσης …

Ανοιχτό… παράθυρο για παραπομπή Κ. Καραμανλή σε βαθμό κακουργήματος αφήνει η κυβέρνηση

Κοινοποιήστε

ΚοινοποιήστεΣκοπεύει να τον παραπέμψει με το ηπιότερο αδίκημα και να αφήσει στο Δικαστικό Συμβούλιο την ευχέρεια να αναβαθμίσει το κατηγορητήριο […]

Ερώτηση του ΠΑΣΟΚ για την απόδραση των δύο κρατουμένων από τις φυλακές Κασσαβέτειας

Κοινοποιήστε

ΚοινοποιήστεΜετά από σχεδόν τέσσερις ώρες ενημερώθηκε η αστυνομία για την απόδραση στις φυλακές Κασσαβέτειας, όπως αναφέρει ο υπεύθυνος του Τομέα Προστασίας του […]

Υποκλοπές – Predator: Νέα δικαστική διερεύνηση στη Γερμανία για τον Ταλ Ντίλιαν

Κοινοποιήστε

ΚοινοποιήστεΑντιμέτωπος με ένα δεύτερο δικαστικό μέτωπο, αυτή τη φορά στη Γερμανία, πριν καλά καλά κλείσει το αντίστοιχο στην Ελλάδα, βρίσκεται […]