26 Ιουνίου, 2026
Expand search form

Ο Τζόκοβιτς κατήγγειλε πως τον δηλητηρίασαν στη Μελβούρνη το 2022

Όλες οι κατηγορίες: ΑΘΛΗΤΙΚΑ
Κοινοποιήστε

Ο Νόβακ Τζόκοβιτς έκανε μια σοκαριστική καταγγελία σχετικά με το διάστημα που του είχε απαγορευτεί η είσοδος στην Αυστραλία επειδή ήταν ανεμβολιάστος

Ειδικότερα ο Σέρβος πρωταθλητής, σε δηλώσεις του στο περιοδικό GQ αποκάλυψε πως το 2022 δηλητηριάστηκε με μόλυβδο από τρόφιμα που είχε καταναλώσει στο ξενοδοχείο που διέμενε.

Ο Τζόκοβιτς ανέφερε επίσης πως δεν είχε την ευχέρεια να κινείται με την άνεσή του στον χώρο και πως τύγχανε διαφορετικής μεταχείρισης από το προσωπικό σε σχέση με τους άλλους αθλητές.

Αναλυτικά όσα είπε:

“Είχα κάποια προβλήματα υγείας. Συνειδητοποίησα ότι σε αυτό το ξενοδοχείο στη Μελβούρνη δηλητηριάστηκα από κάποιο φαγητό που μου προσέφεραν. Είχα κάποια ευρήματα όταν επέστρεψα στη Σερβία.

Ποτέ δεν το είπα αυτό σε κανέναν δημόσια, αλλά ανακάλυψα ότι είχα ένα υψηλό επίπεδο βαρέως μετάλλου στον οργανισμό μου. Είχα μόλυβδο, πολύ υψηλό επίπεδο μολύβδου και υδραργύρου”.

Προηγούμενο Άρθρο

Καταργούνται τα «φίλτρα ομορφιάς» στο Instagram;

Επόμενο Άρθρο

Εκτός λειτουργίας ο σταθμός στον ΟΣΕ λόγω τεχνικού προβλήματος

Μπορεί να σου αρέσει επίσης …

Προμηθέας – Πανιώνιος 87-91, Basket League: Συνεχίζει την αντεπίθεσή του ο αναγεννημένος “Ιστορικός”!

Κοινοποιήστε

ΚοινοποιήστεΑρνείται να παραδοθεί ο ανεβασμένος Πανιώνιος και το απέδειξε ξανά μέσα στο παρκέ! Οι “κυανέρυθροι” που με την έλευση του Μάρκοβιτς στον […]

Πρόκριση από… ατσάλι μέσα στην Σαμψούντα ο Παναθηναϊκός

Κοινοποιήστε

ΚοινοποιήστεΟ Παναθηναϊκός έχασε ένα… καράβι ευκαιρίες με τον Φώτη Ιωαννίδη στην Σαμψούντα, αλλά έκανε αυτό που έπρεπε απέναντι στην Σάμσουνσπορ, […]