1 Δεκεμβρίου, 2025

Η Ανατροπή στην Ενημέρωση!

Expand search form

Πανάκριβο το χριστουγεννιάτικο τραπέζι: 20% αύξηση στα γλυκά – Πού κυμαίνεται το κρέας, άνοδος και στα παιχνίδια

Όλες οι κατηγορίες: ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ
Κοινοποιήστε

Σε κλίμα Χριστουγέννων μπαίνουν σιγά-σιγά οι καταναλωτές, μιας και η 1η Δεκεμβρίου  σηματοδοτεί την έναρξη της εορταστικής περιόδου.

Η αγορά έχει ξεκινήσει ήδη τις προετοιμασίες της για να υποδεχτεί τον κόσμο, ο οποίος αναμένεται το προσεχές διάστημα να ξεκινήσει τις αγορές του.

Όπως τα τελευταία χρόνια, έτσι και φέτος το χριστουγεννιάτικο τραπέζι αναμένεται να είναι ιδιαίτερο «τσουχτερό», αφού η τιμή των κρεάτων έχει σημειώσει θεαματική άνοδο. Παράλληλα, και στα γιορτινά γλυκά όπως τα μελομακάρονα και τους κουραμπιέδες καταγράφεται αύξηση που αγγίζει ακόμη και το 20%.

Συγκεκριμένα, πέρυσι τέτοια εποχή το αρνί είχε τιμή 15 ευρώ περίπου, φέτος είναι στα 18 ευρώ. Η γαλοπούλα έχει ανέβει 1 ευρώ, με την πιο ακριβή να πωλείται φέτος τα 13 ευρώ, ενώ το μοσχάρι σπάει κάθε ρεκόρ, καθώς ήδη πωλείται έως και 20 ευρώ το κιλό, από 15 ευρώ πέρυσι.

Ο κ. Απόστολος Ραυτόπουλος, Πρόεδρος της Ένωσης Εργαζομένων Καταναλωτών Ελλάδας, τόνισε ότι στα γιορτινά γλυκά υπάρχει αξιοσημείωτη άνοδος. Ιδιαίτερα σε κουραμπιέδες, μελομακάρονα και τσουρέκια.

Αναφερόμενος στις τιμές των κρεάτωνσημείωσε πως το κατσίκι στα κρεοπωλεία έχει φτάσει να πωλείται στα 18 με 20 ευρώ, αγγίζοντας τις τιμές μοσχαριού. «Με τιμές Νοεμβρίου το αρνί και κατσίκι είναι πάνω 20% με 30%», συμπλήρωσε.

Επιπλέον, υπογράμμισε ότι αυξήσεις θα έχουμε και στα γιορτινά παιχνίδια, καθώς όπως είπε «μπορεί κάθε χρόνο να βγαίνουν καινούργια παιχνίδια, αλλά οι πρώτες ενδείξεις δείχνουν άνοδο της τάξεως του 15% με 20%».

Στα ύψη βρίσκονται και οι τιμές σε δέντρα, φωτιστικά και στολίδια. Για ένα δέντρο ύψους 2,40 μέτρων, το κόστος διαμορφώνεται στα 125 ευρώ, ενώ η χιονισμένη εκδοχή της ίδιας διάστασης εκτοξεύεται στα 330 ευρώ!

Ο κ. Ραυτόπουλος σχολίασε και τη Black Friday, λέγοντας πως «αυτό που συμβαίνει στην Ελλάδα δεν έχει καμία σχέση με την κανονική Black Friday που ξεκίνησε από τις ΗΠΑ. Από τη μία μέρα, πήγαμε στη μία εβδομάδα και μετά στον έναν μήνα. Με λίγα λόγια στη χώρα μας, έχουμε Black Month. Γίνονται πολλές αλχημείες».

«Στη Black Friday που έγινε στην Ελλάδα Black Month χρειάζεται μεγάλη προσοχή στις παραπλανητικές προσφορές που βρίσκουν την ευκαιρία οι επιτήδειοι και αισχροκερδούν σε βάρος των καταναλωτών. Έχουμε συγκεντρώσει δεκάδες παραδείγματα προϊόντων που αποδεικνύουν του λόγου το αληθές», κατέληξε.

Προηγούμενο Άρθρο

Δολοφονία στη Σαλαμίνα: Τα ηχητικά ντοκουμέντα, οι αθέατοι μάρτυρες και οι αιχμές του συνηγόρου για «σκοτεινά σημεία» στην υπόθεση

Επόμενο Άρθρο

Οι δύσκολες στιγμές που πέρασε η Γεωργία Πολυτάνου

Μπορεί να σου αρέσει επίσης …

Δεν πείθεται η κοινωνία ενώ τα μέτρα από τη ΔΕΘ δε φτάνουν για νοικοκυριά και ΜμΕ

Κοινοποιήστε

ΚοινοποιήστεΜεγάλη έρευνα της MRB για λογαριασμό του Επαγγελματικού Επιμελητηρίου της Αθήνας που πραγματοποιήθηκε για την περιφέρεια Αττικής, αμέσως μετά τις […]

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *