28 Ιουνίου, 2026
Expand search form

Ποιοι κόπηκαν από τη νέα κυβέρνηση Μητσοτάκη

Όλες οι κατηγορίες: ΠΟΛΙΤΙΚΗ
Κοινοποιήστε

Εκτός του νέου κυβερνητικού σχήματος, που ανακοινώθηκε, έμειναν οκτώ υπουργοί της προηγούμενης κυβέρνησης Μητσοτάκη.

Πρόκειται για τους εξής: Νίκος Παναγιωτόπουλος (πρώην υπουργός Εθνικής Άμυνας), Γιάννης Πλακιωτάκης (πρώην υπουργός Ναυτιλίας), Τάκης Θεοδωρικάκος (πρώην υπουργός Προστασίας του Πολίτη), Θάνος Πλεύρης (πρώην υπουργός Υγείας), Κώστας Τσιάρας (πρώην υπουργός Δικαιοσύνης), Γιώργος Γεωργαντάς (πρώην υπουργός Αγροτικής Ανάπτυξης), Χρήστος Στυλιανίδης (πρώην υπουργός Κλιματικής Κρίσης) και Στέλιος Πέτσας (πρώην αναπληρωτής υπουργός Εσωτερικών).

Αξίζει να σημειωθεί ότι οι: Νίκος Παναγιωτόπουλος, Γιάννης Πλακιωτάκης, Κώστας Τσιάρας, Γιώργος Γεωργαντάς και Στέλιος Πέτσας συμμετείχαν σε όλα τα κυβερνητικά σχήματα της προηγούμενης τετραετίας.

Σαρωτικές είναι  οι αλλαγές σε επίπεδο υφυπουργών.

Προηγούμενο Άρθρο

Πλωτοί σημαντήρες σε παραλίες του Δήμου Λαυρεωτικής

Επόμενο Άρθρο

Λευκάδιος Χερν

Μπορεί να σου αρέσει επίσης …

Τσουκαλάς στον Μαρινάκη: Πυροτεχνήματα είναι οι πολιτικές της ΝΔ που ναρκοθετούν το μέλλον της νέας γενιάς

Κοινοποιήστε

ΚοινοποιήστεΤις νέες δηλώσεις του κυβερνητικού εκπροσώπου για την δέσμευση του Νίκου Ανδρουλάκη περί δωρεάν μετακίνησης των νέων με τα μέσα […]

ΣΥΡΙΖΑ: Ο δρόμος προς την αυτοαπομόνωση περνά από την Κουμουνδούρου

Κοινοποιήστε

ΚοινοποιήστεΗ επίσημη άρνηση της Κουμουνδούρου να συμμετάσχει στα «τραπέζια διαλόγου» του ΠΑΣΟΚ, την οποία σφράγισε με δηλώσεις του ο προέδρος […]