28 Ιουνίου, 2026
Expand search form

Σκληρή ανακοίνωση της ΠΟΣΠΕΡΤ – Ζητάει παραιτήσεις

Όλες οι κατηγορίες: ΚΟΙΝΩΝΙΑ
Κοινοποιήστε

Με σκληρή ανακοίνωση της η ΠΟΣΠΕΡΤ ζητάει την παραίτηση της πολιτικής ηγεσίας, της Διοίκησης και του Γενικού Διευθυντή της ΕΡΤ

Αναλυτικά η ανακοίνωση:

ΠΑΡΑΙΤΗΘΕΙΤΕ ΤΩΡΑ

Συναδέλφισσες, συνάδελφοι,

Γίναμε μάρτυρες άλλης μιας μαύρης σελίδας που γράφεται από το ενημερωτικό κομμάτι της ΕΡΤ με επικεφαλής τον Φώτη Καφαράκη.

Η πολιτική ηγεσία, η Διοίκηση και ο Γενικός Δ/ντής ενημέρωσης που κομπάζουν για το πρώτο αμιγώς ενημερωτικό κανάλι, ήταν αυτοί που αποφάσισαν να καλύψουν την μεγαλύτερη συγκέντρωση – διαμαρτυρία των τελευταίων ετών με ΜΟΝΟ 1 οπερατέρ και 1 δημοσιογράφο στο Σύνταγμα.

Όπως οι ίδιοι παραδέχονται στην απαράδεκτη ανακοίνωσή τους, την ώρα που το συλλαλητήριο ήταν σε εξέλιξη (ώρα έναρξης 12:00) έπαιξαν την είδηση για 2΄και 40΄΄ στις 12:37.

Και γι’ αυτούς που τους αρέσουν οι λεπτομέρειες, στο περιβόητο L Banner αντί να τονίσουν το μεγαλείο της συγκέντρωσης, επαναλάμβαναν μονότονα την είδηση για επεισόδια και επίθεση με μολότοφ στα ΜΑΤ,  ενώ την ίδια ώρα τους διέψευδε η Αστυνομία λέγοντας ότι τα επεισόδια έγιναν μετά το πέρας του συλλαλητηρίου.

Ας πάμε τώρα σε μερικά ερωτήματα που θα καταδείξουν το μέγεθος της ανυποληψίας του ενημερωτικού τομέα της ΕΡΤ.

Παρακαλούμε να μας απαντήσετε:

Πόσους μόνιμους δημοσιογράφους έχει η ΕΡΤ, πόσους συμβασιούχους και τι τους χρειάζεται (εμείς γνωρίζουμε),με ποια εργασιακή εμπειρία προσλήφθηκαν και για ποιο έργο; (Οι απαντήσεις στα παραπάνω προκύπτουν από τον τρόπο που η ΕΡΤ κάλυψε το συλλαλητήριο).

Η μόνη έννοια της Διοίκησης πέρα από το να βελτιώσει τις αποδοχές της, είναι να «δέσει» με συμβόλαια δήθεν αναντικατάστατους δημοσιογράφους – παρουσιαστές, αφού πρώτα έχει φροντίσει για τον παροπλισμό του τακτικού δημοσιογραφικού προσωπικού της ΕΡΤ.

Άξια η πρόσληψη του νέου Δ/ντή εταιρικής επικοινωνίας που με τόση βιασύνη έγινε η τοποθέτησή του, αφού η πρώτη του ανακοίνωση στρέφεται ενάντια στους εκπροσώπους εργαζομένων.

Είναι προφανές ότι έχετε αλλεργία με την υπόθεση των Τεμπών, εμείς όμως ΟΧΙ και γι’ αυτό θα συνεχίσουμε να αντιστεκόμαστε και να στηρίζουμε την κοινωνία.

Δηλώνουμε ξανά ότι οι εργαζόμενοι της ΕΡΤ στεκόμαστε δίπλα στους συγγενείς θυμάτων των Τεμπών στον αγώνα που δίνουν για να λάμψει η αλήθεια.

Προηγούμενο Άρθρο

Αρνούνται τις κατηγορίες οι αστυνομικοί μετά την κατάθεση καταπέλτη του ιατροδικαστή για τον Βασίλη Μάγγο

Επόμενο Άρθρο

Αναβλήθηκε για τις 30 Ιανουαρίου η δίκη για τον επιδειξία στο Περιστέρι

Μπορεί να σου αρέσει επίσης …

Αγανακτισμένοι αγρότες και κτηνοτρόφοι για το σκάνδαλο του ΟΠΕΚΕΠΕ

Κοινοποιήστε

ΚοινοποιήστεΩς μια καλοκουρδισμένη μηχανή που λειτουργούσε με σκοπό να υφαρπάξει την ψήφο των Ελλήνων πολιτών σε συγκεκριμένες γεωγραφικές περιοχές, δίνοντας σε […]

Τραγωδία στην Αχαΐα: Βρέθηκε κάτω από το αγροτικό του και σκοτώθηκε

Κοινοποιήστε

ΚοινοποιήστεΤραγωδία το πρωί της Πέμπτης στα Θωμέικα Ερυμάνθου στην Αχαΐα, με έναν 83χρονο να εγκλωβίζεται στο αγροτικό του και να […]

Τροχαίο στο κέντρο της Αθήνας με δύο τραυματίες – Όχημα έπεσε πάνω σε φανάρι και κολώνα φωτισμού

Κοινοποιήστε

ΚοινοποιήστεΣοβαρό τροχαίο ατύχημα σημειώθηκε νωρίς το απόγευμα του Σαββάτου στο κέντρο της Αθήνας, στη συμβολή των οδών Ακαδημίας και Χαριλάου Τρικούπη. […]