27 Ιουνίου, 2026
Expand search form

Στο νοσοκομείο ανήλικος μετά από πυροβολισμό

Όλες οι κατηγορίες: ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ , ΚΟΙΝΩΝΙΑ
Κοινοποιήστε

Σε σοβαρή κατάσταση στο Γενικό Νοσοκομείο Ελευσίνας Θριάσιο νοσηλεύεται ένας ανήλικος, που πυροβολήθηκε στην κοιλιά στον Ασπρόπυργο.

Ο συναγερμός στην Αστυνομία σήμανε λίγο πριν από τη 01:00 τις πρώτες ώρες του νέου έτους.

Οπως αναφέρει η ΕΡΤ, τον ανήλικο, ηλικίας περίπου 15 ετών, βρήκε η θεία του στο δρόμο, κοντά στην περιοχή Νέα Ζωή, στον Ασπρόπυργο.

Το παιδί διακομίστηκε στο Θριάσιο, όπου και υπεβλήθη άμεσα σε χειρουργική επέμβαση, με την κατάσταση της υγείας του να χαρακτηρίζεται κρίσιμη.

Προηγούμενο Άρθρο

Η φαντασμαγορική εκδήλωση για την αλλαγή του χρόνου στη πλατεία Συντάγματος

Επόμενο Άρθρο

Νεκρός 34χρονος στις Σέρρες μετά από συμπλοκή

Μπορεί να σου αρέσει επίσης …

Θλίψη στη Λαμία για την 27χρονη μητέρα που σκοτώθηκε σε τροχαίο, τριών ετών το πιο μικρό από τα παιδιά της

Κοινοποιήστε

ΚοινοποιήστεΗ είδηση του θανάτου της 27χρονης Αργυρώς Μιχαλάκη βύθισε στο πένθος τη Λαμία, σκορπίζοντας θλίψη στην τοπική κοινωνία. Η νεαρή […]

Αδιέξοδο στη Νέα Αριστερά, παράταση στις δύσκολες αποφάσεις

Κοινοποιήστε

ΚοινοποιήστεO συσχετισμός δυνάμεων που έχει διαμορφωθεί δεν μπορεί να μακροημερεύσει… Στην πλήρη επιβεβαίωση του αδιεξόδου στο οποίο έχει περιέλεθει η Νέα […]