25 Ιουνίου, 2026
Expand search form

Στο νοσοκομείο ανήλικος μετά από πυροβολισμό

Όλες οι κατηγορίες: ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ , ΚΟΙΝΩΝΙΑ
Κοινοποιήστε

Σε σοβαρή κατάσταση στο Γενικό Νοσοκομείο Ελευσίνας Θριάσιο νοσηλεύεται ένας ανήλικος, που πυροβολήθηκε στην κοιλιά στον Ασπρόπυργο.

Ο συναγερμός στην Αστυνομία σήμανε λίγο πριν από τη 01:00 τις πρώτες ώρες του νέου έτους.

Οπως αναφέρει η ΕΡΤ, τον ανήλικο, ηλικίας περίπου 15 ετών, βρήκε η θεία του στο δρόμο, κοντά στην περιοχή Νέα Ζωή, στον Ασπρόπυργο.

Το παιδί διακομίστηκε στο Θριάσιο, όπου και υπεβλήθη άμεσα σε χειρουργική επέμβαση, με την κατάσταση της υγείας του να χαρακτηρίζεται κρίσιμη.

Προηγούμενο Άρθρο

Η φαντασμαγορική εκδήλωση για την αλλαγή του χρόνου στη πλατεία Συντάγματος

Επόμενο Άρθρο

Νεκρός 34χρονος στις Σέρρες μετά από συμπλοκή

Μπορεί να σου αρέσει επίσης …

Σε κατάσταση Έκτακτης Ανάγκης Πολιτικής Προστασίας δύο δημοτικές κοινότητες της Νάξου

Κοινοποιήστε

ΚοινοποιήστεΣε κατάσταση έκτακτης ανάγκης Πολιτικής Προστασίας κηρύχθηκαν δύο δημοτικές κοινότητες στη Νάξο, για την αντιμετώπιση των εκτάκτων αναγκών και τη […]