26 Ιουνίου, 2026
Expand search form

Συμμορία ανηλίκων «ρήμαζε» πολίτες στην Αθήνα: Τους ξυλοκοπούσαν μέρα μεσημέρι – Αρχηγός ένας 15χρονος

Όλες οι κατηγορίες: ΚΟΙΝΩΝΙΑ
Κοινοποιήστε

Ένας 15χρονος φέρεται να είχε τον ρόλο του αρχηγού σε μια από τις μεγαλύτερες συμμορίες ανηλίκων που έχουν καταγράφει το τελευταίο διάστημα, η οποία διέπραξε τουλάχιστον 19 ληστείες και μία κλοπή από τις αρχές του 2024 έως και τον Απρίλιο του 2025, σε περιοχές του νότιου τομέα Αθηνών.

Σύμφωνα με πληροφορίες, τα μέλη της ομάδας, κυρίως ανήλικοι, εντόπιζαν τα θύματά τους στον δρόμο και με χρήση σωματικής βίας ή απειλών τούς αφαιρούσαν χρυσές αλυσίδες και σταυρούς, κινητά τηλέφωνα και άλλα προσωπικά αντικείμενα. Ορισμένες από τις επιθέσεις σημειώθηκαν μέρα μεσημέρι, ενώ δεν έλειψαν οι περιπτώσεις όπου τα θύματα ξυλοκοπήθηκαν, ακόμα και όταν είχαν ήδη παραδώσει τα αντικείμενα που τους ζητήθηκαν.

Έως τώρα έχουν ταυτοποιηθεί τουλάχιστον 12 εμπλεκόμενοι, αρκετοί εκ των οποίων έχουν προφυλακιστεί, ενώ σε βάρος τους έχουν σχηματιστεί δικογραφίες για σύσταση εγκληματικής οργάνωσης, διακεκριμένες περιπτώσεις ληστειών, κλοπές και άλλα αδικήματα.

Προηγούμενο Άρθρο

Νεκρός σε τροχαίο ηλικιωμένος οδηγός μοτοποδηλάτου στο Κιλκίς

Επόμενο Άρθρο

Νοσοκομεία με χρέη 1,3 δισεκατομμυρίων

Μπορεί να σου αρέσει επίσης …

Eurostat: Στην κορυφή και της υποκειμενικής φτώχειας τα ελληνικά νοικοκυριά

Κοινοποιήστε

ΚοινοποιήστεΤο υψηλότερο ποσοστό υποκειμενικής φτώχειας με 66,8% εμφανίζει η Ελλάδα με βάση τα στοιχεία της Eurostat για το 2024, τα οποία παρουσίασε την Πέμπτη. Σύμφωνα με την […]

Στην Αθήνα με τα τρακτέρ κατεβαίνουν οι αγρότες στις 11 Νοεμβρίου

Κοινοποιήστε

ΚοινοποιήστεΗ Εθνική Ένωση Αγροτικών Συνεταιρισμών καλέι τους πάντες σε μεγάλο πανελλαδικό συλλαλητήριο στην Αθήνα, με τη συμμετοχή αγροτικών συλλόγων, συνεταιρισμών, […]