Έτοιμο να προχωρήσει στην κατάργηση του δικτύου των τρόλεϊ σε Αθήνα και Πειραιά φαίνεται πως είναι το υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών
Σύμφωνα με τα «Παραπολιτικά», η απόφαση αυτή αποτελεί μέρος ενός συνολικού σχεδίου μετασχηματισμού των ΜΜΜ, και τα τρόλεϊ δεν έχουν θέση σε αυτό.
Από τους βασικότερους παράγοντες που οδήγησαν σε αυτή την απόφαση είναι η ηλικία των περισσότερων τρόλεϊ, καθώς πάνω από 120 οχήματα έχουν ξεπεράσει τα 20 χρόνια στους δρόμους, με ορισμένα να βρίσκονται σε λειτουργία από το 1999, ενώ η εύρεση ανταλλακτικών για την επιδιόρθωσή τους είναι εκτός από εξαιρετικά δύσκολη, και τρομερά κοστοβόρα.
Επιπλέον, η λειτουργία τους ζημιώνει σημαντικά στον προϋπολογισμό, καθώς το κόστος ανά οχηματοχιλιόμετρο αγγίζει τα 4,06 ευρώ, γεγονός που το καθιστά με διαφορά το πιο ακριβό εκ των ΜΜΜ της χώρας.
Σύμφωνα και πάλι με το ρεπορτάζ, από την κατάργηση των τρόλεϊ θα υπάρξουν οφέλη, καθώς έργα όπως ο ηλεκτροφωτισμός ή οι δενδροφυτεύσεις έμεναν πίσω λόγω της καλωδίωσης που κάλυπτε τον ουρανό, ένα πλέγμα πάνω από τα κεφάλια εκατομμυρίων Αθηναίων.