Με την έλευση και τη δημοτικότητα των διαδικτυακών αγορών, ο κλάδος λιανικής θα συνεχίζει να παρουσιάζει εξαιρετική ανάπτυξη τα επόμενα χρόνια.
Στην πραγματικότητα, οι συνολικές λιανικές πωλήσεις προβλέπεται να ανέλθουν στα 7,9 τρισεκατομμύρια$ το 2026. Μπαίνοντας σε ένα κατάστημα λιανικής, μεταφέρεστε σε έναν κόσμο με επώνυμες μάρκες, εξυπηρέτηση πελατών και προσωπική αλληλεπίδραση με τα προϊόντα που σας ενδιαφέρουν. Εάν ένα brand το κατανοεί καλά αυτό, οι καταναλωτές περιμένουν να έχουν την ίδια διαδικτυακή εμπειρία.
Οι ηλεκτρονικές αγορές είναι μια βολική εναλλακτική λύση για την εμπειρία στο κατάστημα. Eπώνυμα brands που είναι επιτυχημένα στην οικοδόμηση μιας στρατηγικής ποιότητας για το λιανικό εμπόριο είναι αυτά που έχουν σταθερή επωνυμία σε ψηφιακά και φυσικά καταστήματα.
Καθώς η αγορά του ηλεκτρονικού εμπορίου γίνεται πιο ανταγωνιστική, πολλοί ιδιοκτήτες επιχειρήσεων παραβλέπουν τα βασικά, ειδικά όταν πρόκειται για τη δημιουργία μιας καλής εμπειρίας διαδικτυακών αγορών από τους πελάτες. Ακολουθούν τέσσερις τρόποι για να βελτιώσετε το ταξίδι αγορών του αγοραστή και να τον κάνετε να επιστρέφει για περισσότερα.
Κάντε τον ιστότοπό σας να ανταποκρίνεται
Οι περισσότεροι άνθρωποι κάνουν αγορές από τα smartphone τους. Ο ιστότοπός σας θα πρέπει να ανταποκρίνεται ώστε να διασφαλίζεται ότι οι πελάτες σας μπορούν να απολαύσουν μια εξαιρετική εμπειρία αγορών σε smartphone και σε οποιαδήποτε συσκευή. Με ανταποκριτικό σχεδιασμό, ο ιστότοπός σας θα φαίνεται ιδιαίτερα ελκυστικός και θα είναι εύκολος στην πλοήγηση σε οποιαδήποτε πλατφόρμα. Όσον αφορά την ανταπόκριση, η γρήγορη ολοκλήρωση αγοράς είναι επίσης μια κρίσιμη πτυχή όταν πρόκειται για τη βελτίωση της εμπειρίας αγορών των πελατών. Γίνεται γρήγορα αναγκαιότητα για τις επιχειρήσεις στον σύγχρονο κόσμο. Κάνει την αγορά όσο το δυνατόν πιο απλή και βολική.
Επενδύστε στην εμφάνιση της ιστοσελίδας
Η εμφάνιση ενός ιστότοπου είναι ένας από τους πιο σημαντικούς παράγοντες όσον αφορά την παροχή θετικής εμπειρίας στον πελάτη. Επενδύοντας στη σωστή σχεδίαση, στη διάταξη και στα γραφικά μπορείτε να έχει τεράστιο αντίκτυπο στην αφοσίωση και την ικανοποίηση των πελατών σας. Ο σωστός σχεδιασμός ιστότοπου όχι μόνο κάνει έναν ιστότοπο να φαίνεται ελκυστικός και φιλόξενος, αλλά διευκολύνει τους πελάτες να πλοηγηθούν και να αποκτήσουν αυτό που χρειάζονται χωρίς καμία απογοήτευση.
Ξεκινήστε επενδύοντας στην ελκυστικότητα της αρχικής σελίδας με τη σωστή ισορροπία γραφικών και εκπαιδευτικού περιβάλλοντος που ταιριάζει στο κοινό σας. Το άτομο που περιηγείται στον ιστότοπό σας μπορεί να μην βρίσκεται ακόμη στο στάδιο της αγοράς , αλλά της συνειδητοποίησης και της προσοχής. Χρησιμοποιήστε τον ιστότοπό σας ως έναν τρόπο για να δώσετε το πλαίσιο που χρειάζονται τα προγράμματα περιήγησης για να αγοράσουν το προϊόν σας. Εξετάστε το ενδεχόμενο να συμπεριλάβετε φωτογραφίες πελατών, συνταγές, εκπαιδευτικά προγράμματα και πολλά άλλα, ανάλογα με τον κλάδο σας.
Βελτιώνοντας την εμφάνιση του ιστότοπού τους, οι επιχειρήσεις μπορούν να διασφαλίσουν ότι οι επισκέπτες έχουν μια μοναδική εμπειρία όταν αλληλεπιδρούν με τον ιστότοπό τους. Αυτό θα μπορούσε να οδηγήσει σε αυξημένες μετατροπές, βελτιωμένη αφοσίωση στην επωνυμία και καλύτερη συνολική ικανοποίηση των πελατών.
Μοιραστείτε φωτογραφίες πελατών
Όταν πραγματοποιούν αγορές μέσω Διαδικτύου, μπορεί να είναι δύσκολο για τους πελάτες να πάρουν μια ιδέα για την αίσθηση και την εμφάνιση ενός προϊόντος χωρίς να μπορούν να το κρατήσουν στα χέρια τους και να το δουν. Υπάρχει ένας απλός τρόπος για να αναπαραχθεί αυτό το συναίσθημα στο κατάστημα στο διαδίκτυο. Βλέποντας πραγματικές φωτογραφίες πελατών, ο καθένας μπορεί να πάρει μια καλύτερη ιδέα για το προϊόν.
Έχει αποδειχθεί ότι η εμφάνιση φωτογραφιών πραγματικών πελατών βοηθά στη δημιουργία μιας πιο αυθεντικής εμπειρίας αγορών για όλους και αυξάνει τις πωλήσεις. Αυτός είναι ο λόγος που οι στρατηγικές που βασίζονται σε influencers μέσων κοινωνικής δικτύωσης είναι τόσο δημοφιλείς. Οι παράγοντες επιρροής των μέσων κοινωνικής δικτύωσης μπορούν να είναι ένα εξαιρετικό εργαλείο για να ενθαρρύνετε τους πελάτες σας να δημοσιεύουν την επωνυμία σας. Χρησιμοποιήστε τις φωτογραφίες των πελατών σας για να δημιουργήσετε πρωτότυπο και ενδιαφέρον περιεχόμενο στον ιστότοπό σας.
Προσφέρετε δωρεάν αποστολή
Το κόστος παράδοσης είναι καθοριστικός παράγοντας για τις ηλεκτρονικές αγορές. Πρέπει να λάβετε υπόψη τα σημεία τιμών που αποφέρουν κέρδη, αλλά οι εκπτώσεις και η δωρεάν αποστολή μπορούν να αυξήσουν το αποτέλεσμα σας. Η Amazon, για παράδειγμα, προσφέρει δωρεάν αποστολή για αγορές 25$ ή περισσότερο.
Αυτό θέτει τον πήχη ως προς το πόσα πρέπει να ξοδέψει ένας πελάτης για να «εξοικονομήσει». Λάβετε υπόψη την άποψη του πελάτη—θα προτιμούσατε να λαμβάνετε δωρεάν αποστολή και να αγοράζετε περισσότερα ή θα επιλέγατε να πληρώσετε για την αποστολή και να λάβετε λιγότερα αντικείμενα; Η επιλογή είναι συχνά ξεκάθαρη για τους καταναλωτές.
Η βελτίωση της εμπειρίας διαδικτυακών αγορών του πελάτη σας καταλήγει τελικά στο να κάνει τη διαδικασία αγοράς όσο το δυνατόν πιο εύκολη.
Ανακεφαλαιώνοντας , κάντε τον ιστότοπό σας να ανταποκρίνεται, επενδύστε στην εμφάνισή του, μοιραστείτε φωτογραφίες πελατών και προσφέρετε δωρεάν αποστολή. Με αυτές τις συμβουλές, η επιχείρησή σας στο διαδίκτυο μπορεί να προσφέρει μια πιο ευχάριστη εμπειρία, να ξεπεράσει τον ανταγωνισμό και να ενθαρρύνει τις επαναλαμβανόμενες αγορές.
Για περισσότερες εξειδικευμένες πληροφορίες επισκεφθείτε το lksmartsolutions.gr