22 Ιουνίου, 2026
Expand search form

Το ΠΑΣΟΚ ανοίγει διάλογο με τους πολίτες για την αναγέννηση του ΕΣΥ

Όλες οι κατηγορίες: ΠΑΣΟΚ , ΠΟΛΙΤΙΚΗ
Κοινοποιήστε

Με 8 παρεμβάσεις, που παρουσίασε ο Νίκος Ανδρουλάκης προχθές σε ειδική θεματική εκδήλωση στη Νάξο, σχεδιάζουμε την αναγέννηση του Εθνικού Συστήματος Υγείας και παρουσιάζουμε συνεκτικό σχέδιο για την αντιμετώπιση των προβλημάτων στις δομές υγείας στα νησιά μας.

Διαμορφώνουμε μαζί το προοδευτικό μας σχέδιο για μια Ελλάδα ευημερίας, ασφάλειας και δικαιοσύνης.

Πλατφόρμα διαβούλευσηςhttps://digitalsociety.gr/ygeia/

Προηγούμενο Άρθρο

Προσλήψεις 2.763 αναπληρωτών δασκάλων και καθηγητών για το 2023-2024

Επόμενο Άρθρο

Κριστίν Λαγκάρντ: Παράδειγμα η Ελλάδα για έμπνευση σε ολόκληρη την Ευρωζώνη

Μπορεί να σου αρέσει επίσης …

ΟΠΕΚΕΠΕ: Το Μαξίμου «ζυγίζει» αν υπάρχουν ποινικές ή μόνο πολιτικές ευθύνες για Βορίδη και Αυγενάκη

Κοινοποιήστε

ΚοινοποιήστεΟι εμπλεκόμενοι – σύμφωνα με τη δικογραφία υπουργοί- επιμένουν στην αθωότητα τους και τηρούν στάση αναμονής. Ωστόσο, είναι φανερό ότι […]

Στο ΠΑΣΟΚ τρέχουν να προλάβουν την «εισβολή» Τσίπρα στην κεντροαριστερά

Κοινοποιήστε

ΚοινοποιήστεΣε κατάσταση συναγερμού βρίσκεται η Χαριλάου Τρικούπη, ενώ στελέχη του ΠΑΣΟΚ τονίζουν σε κάθε ευκαιρία ότι μόνο με ισχυρές πρωτοβουλίες θα στρέψουν […]