25 Ιουνίου, 2026
Expand search form

Το ΠΑΣΟΚ ανοίγει διάλογο με τους πολίτες για την αναγέννηση του ΕΣΥ

Όλες οι κατηγορίες: ΠΑΣΟΚ , ΠΟΛΙΤΙΚΗ
Κοινοποιήστε

Με 8 παρεμβάσεις, που παρουσίασε ο Νίκος Ανδρουλάκης προχθές σε ειδική θεματική εκδήλωση στη Νάξο, σχεδιάζουμε την αναγέννηση του Εθνικού Συστήματος Υγείας και παρουσιάζουμε συνεκτικό σχέδιο για την αντιμετώπιση των προβλημάτων στις δομές υγείας στα νησιά μας.

Διαμορφώνουμε μαζί το προοδευτικό μας σχέδιο για μια Ελλάδα ευημερίας, ασφάλειας και δικαιοσύνης.

Πλατφόρμα διαβούλευσηςhttps://digitalsociety.gr/ygeia/

Προηγούμενο Άρθρο

Προσλήψεις 2.763 αναπληρωτών δασκάλων και καθηγητών για το 2023-2024

Επόμενο Άρθρο

Κριστίν Λαγκάρντ: Παράδειγμα η Ελλάδα για έμπνευση σε ολόκληρη την Ευρωζώνη

Μπορεί να σου αρέσει επίσης …

Ελένη Ράπτη: 400 χιλιάδες εισοδήματα – 23 ακίνητα

Κοινοποιήστε

ΚοινοποιήστεΕισοδήματα 400 χιλιάδων ευρώ παρουσιάζει η βουλευτής Α’ Θεσσαλονίκης Ελένη Ράπτη Η κα. Ράπτη κατέχει 23 ακίνητα ενώ οι καταθέσεις […]

Τσουκαλάς για Άγνωστο Στρατιώτη: Πρόκειται ξεκάθαρα για μία κυβέρνηση παρωδία

Κοινοποιήστε

ΚοινοποιήστεΣτην εκπομπή «Πρωινή ζώνη» του ACTION24 παραχώρησε συνέντευξη ο Εκπρόσωπος Τύπου του ΠΑΣΟΚ – Κινήματος Αλλαγής, Κώστας Τσουκαλάς, νωρίτερα το πρωί της […]