28 Ιουνίου, 2026
Expand search form

Το ΠΑΣΟΚ ανοίγει διάλογο με τους πολίτες για την αναγέννηση του ΕΣΥ

Όλες οι κατηγορίες: ΠΑΣΟΚ , ΠΟΛΙΤΙΚΗ
Κοινοποιήστε

Με 8 παρεμβάσεις, που παρουσίασε ο Νίκος Ανδρουλάκης προχθές σε ειδική θεματική εκδήλωση στη Νάξο, σχεδιάζουμε την αναγέννηση του Εθνικού Συστήματος Υγείας και παρουσιάζουμε συνεκτικό σχέδιο για την αντιμετώπιση των προβλημάτων στις δομές υγείας στα νησιά μας.

Διαμορφώνουμε μαζί το προοδευτικό μας σχέδιο για μια Ελλάδα ευημερίας, ασφάλειας και δικαιοσύνης.

Πλατφόρμα διαβούλευσηςhttps://digitalsociety.gr/ygeia/

Προηγούμενο Άρθρο

Προσλήψεις 2.763 αναπληρωτών δασκάλων και καθηγητών για το 2023-2024

Επόμενο Άρθρο

Κριστίν Λαγκάρντ: Παράδειγμα η Ελλάδα για έμπνευση σε ολόκληρη την Ευρωζώνη

Μπορεί να σου αρέσει επίσης …

Μπηχτή από τη Μαρία Συρεγγέλα για το κλείσιμο των ΕΛΤΑ

Κοινοποιήστε

ΚοινοποιήστεΗ Μαρία Συρεγγέλα διαφωνεί με την απόφαση για το κλείσιμο των ΕΛΤΑ. Η πρώην γραμματέας της ΝΔ μίλησε για μια […]

Μη σοβαρό θεσμό θεωρεί την Ευρωπαϊκή Εισαγγελία ο Άδωνις Γεωργιάδης

Κοινοποιήστε

ΚοινοποιήστεΜη σοβαρό θεσμό θεωρεί την Ευρωπαϊκή Εισαγγελία ο Υπουργός Υγείας Άδωνις Γεωργιάδης. Όπως ανέφερε χθες στον τηλεοπτικό σταθμό Action 24 […]