Σημαντική ταλαιπωρία υπέστησαν το πρωί της Κυριακής οι επιβάτες της αμαξοστοιχίας 521, που εκτελούσε το δρομολόγιο Λειανοκλάδι – Αθήνα, καθώς το τρένο ακινητοποιήθηκε στις 07:00 στην Τιθορέα λόγω βλάβης στο σύστημα τηλεδιοίκησης στο τμήμα Δαύλεια – Σφίγγα.
Η άμεση κινητοποίηση της Hellenic Train
Η Hellenic Train ανακοίνωσε ότι τεχνικό προσωπικό του Διαχειριστή Υποδομής (κλειδούχος) έσπευσε στο σημείο και αποκατέστησε τη βλάβη, με αποτέλεσμα η αμαξοστοιχία να αναχωρήσει για τον τελικό της προορισμό με καθυστέρηση 95 λεπτών. Στο τρένο επέβαιναν 34 άτομα, για την εξυπηρέτηση των οποίων το προσωπικό προχώρησε σε ενημερωτικές ανακοινώσεις και προσέφερε νερά κατά τη διάρκεια της αναμονής.
Δικαίωμα αποζημίωσης για τους επιβάτες
Σύμφωνα με τον Ευρωπαϊκό Κανονισμό 2021/782, οι επιβάτες δικαιούνται αποζημίωση ύψους 25% της αξίας του εισιτηρίου τους. Η διαδικασία διαφέρει ανάλογα με τον τρόπο αγοράς:
- Εισιτήρια με μετρητά από εκδοτήρια: η αποζημίωση δίνεται μόνο από τα ενεργά εκδοτήρια.
- Εισιτήρια με κάρτα (εκδοτήρια, webticketing, app):
- μέσω εκδοτηρίων σταθμών ή
- με γραπτό αίτημα στη φόρμα παραπόνων/αιτημάτων της εταιρείας, επισυνάπτοντας το pdf ή φωτογραφία του εισιτηρίου
Το ποσό επιστρέφεται στην κάρτα με την οποία πραγματοποιήθηκε η αγορά.
Πληροφορίες για επιβάτες
Για περισσότερες πληροφορίες σχετικά με την αποζημίωση, οι επιβάτες μπορούν να επισκεφθούν την ιστοσελίδα της Hellenic Train ή να επικοινωνήσουν με τις υπηρεσίες εξυπηρέτησης πελατών.