25 Ιουνίου, 2026
Expand search form

Βύρωνας: Κατέληξε η 16χρονη που ήταν διασωληνωμένη από χρήση ναρκωτικών

Όλες οι κατηγορίες: ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
Κοινοποιήστε

Κατέληξε η 16χρονη που νοσηλευόταν στη ΜΕΘ του Ερυθρού Σταυρού σε κωματώδη κατάσταση έπειτα από χρήση κοκτέιλ τοξικών ουσιών.

Είχε εντοπιστεί στις αρχές του μήνα, σε σπίτι στον Βύρωνα χωρίς τις αισθήσεις της. Μετά τη διακομιδή τής 16χρονης στο νοσοκομείο η υπόθεση οδηγήθηκε στη Δικαιοσύνη και αφορά τη δράση σπείρας διακίνησης ναρκωτικών ουσιών μεταξύ των οποίων και το ιδιαίτερα επικίνδυνο λόγω τοξικότητας μείγμα “σίσα” που έχει πολύ χαμηλή τιμή.

Για την υπόθεση έχουν οδηγηθεί στη φυλακή οι δύο από τους πέντε κατηγορούμενους. Οι υπόλοιποι τρεις είχαν αφεθεί ελεύθεροι.

Προηγούμενο Άρθρο

ΣΥΡΙΖΑ: Αναπληρωτής εκπρόσωπος Τύπου ο Π. Παπαγεωργίου – Υπεύθυνος για τα περιφερειακά μέσα ο Δ. Βέττας

Επόμενο Άρθρο

Το αεροπορικό δυστύχημα της Κοζάνης

Μπορεί να σου αρέσει επίσης …

Συντάξεις Ιουλίου 2026: Πότε μπαίνουν τα χρήματα στους λογαριασμούς

Κοινοποιήστε

ΚοινοποιήστεΣε αναμονή βρίσκονται χιλιάδες συνταξιούχοι για την καταβολή των συντάξεων Ιουλίου 2026, με τις πληρωμές να πραγματοποιούνται τις τελευταίες ημέρες […]

Τραμπ και Ζελένσκι συναντήθηκαν μέσα στην Βασιλική του Αγίου Πέτρου λίγο πριν την κηδεία του Πάπα

Κοινοποιήστε

ΚοινοποιήστεΟ πρόεδρος των ΗΠΑ Ντόναλντ Τραμπ είχε μια «πολύ εποικοδομητική συνομιλία» με τον Ουκρανό ομόλογό του Βολοντίμιρ Ζελένσκι πριν από […]