Υλικές ζημιές σε εγκαταλελειμμένο οίκημα στη Θεσσαλονίκη, προκάλεσε φωτιά, που εκδηλώθηκε, αργά χθες, Κυριακή, το βράδυ, υπό άγνωστες συνθήκες.
Ειδικότερα, όπως μεταδίδει το ΑΠΕ-ΜΠΕ, το εγκαταλελειμμένο οίκημα στο οποίο ξέσπασε η φωτιά χθες βράδυ, βρίσκεται στη συμβολή των οδών Βούλγαρη και Καρδίτσας.
Για την κατάσβεση της πυρκαγιάς επιχείρησαν 12 πυροσβέστες με πέντε υδροφόρα οχήματα.
ΚοινοποιήστεΑποτρόπαιο έγκλημα συγκλονίζει τα Τρίκαλα. Ένας 18χρονος φέρεται να σκότωσε τη μητέρα του, ηλικίας περίπου 54 ετών, μέσα στο σπίτι τους, […]
ΚοινοποιήστεΒυθισμένη στο πένθος είναι η Κρήτη μετά τη δολοφονία του 21χρονου Νικήτα Γεμιστού στην Αμμουδάρα Ηρακλείου, το απόγευμα της Τρίτης 5 Μαΐου, από τον 54χρονο […]