Υλικές ζημιές σε εγκαταλελειμμένο οίκημα στη Θεσσαλονίκη, προκάλεσε φωτιά, που εκδηλώθηκε, αργά χθες, Κυριακή, το βράδυ, υπό άγνωστες συνθήκες.
Ειδικότερα, όπως μεταδίδει το ΑΠΕ-ΜΠΕ, το εγκαταλελειμμένο οίκημα στο οποίο ξέσπασε η φωτιά χθες βράδυ, βρίσκεται στη συμβολή των οδών Βούλγαρη και Καρδίτσας.
Για την κατάσβεση της πυρκαγιάς επιχείρησαν 12 πυροσβέστες με πέντε υδροφόρα οχήματα.
ΚοινοποιήστεΠροφυλακιστέοι κρίθηκαν ο αρχηγός και ο υπαρχηγός του κυκλώματος με τις «μαϊμού» επενδύσεις στο καζίνο, ελεύθεροι με περιοριστικούς όρους οι […]
ΚοινοποιήστεΈνα θλιβερό θέαμα αντίκρυσαν οι λουόμενοι το μεσημέρι του Σαββάτου στην παραλία «Λιμανάκι» Κοσκίνων στη νότια Εύβοια, όταν η θάλασσα ξέβρασε […]