Οι Πανελλήνιες 2025 συνεχίζονται σήμερα με τους υποψηφίους των ΓΕΛ να επιστρέφουν στα θρανία για να εξεταστούν στα μαθήματα προσανατολισμού των Λατινικών, της Χημείας και της Πληροφορικής.
Η ώρα έναρξης των εξετάσεων είναι 08:30 π.μ., κοινή για όλους τους υποψηφίους, ημερήσιων και εσπερινών Λυκείων. Οι μαθητές πρέπει να βρίσκονται στις αίθουσες το αργότερο μέχρι τις 08:00, ενώ η διάρκεια της εξέτασης κάθε μαθήματος είναι τρεις ώρες. Σημειώνεται ότι η εξεταστέα ύλη και τα θέματα είναι κοινά για όλους τους υποψηφίους ΓΕΛ, ανεξαρτήτως αν φοιτούν σε ημερήσιο ή εσπερινό Λύκειο.
Ιδιαίτερη προσοχή καλούνται να δείξουν οι υποψήφιοι των Πανελλαδικών Εξετάσεων 2025 στη σωστή διαχείριση του τετραδίου απαντήσεων, καθώς δε θα διανεμηθεί δεύτερο τετράδιο σε κανέναν μαθητή. Σύμφωνα με τις οδηγίες του Υπουργείου Παιδείας, οι σελίδες του τετραδίου θεωρούνται επαρκείς για την πλήρη ανάπτυξη των απαντήσεων σε όλα τα εξεταζόμενα μαθήματα. Οι μαθητές έχουν τη δυνατότητα να χρησιμοποιήσουν τις τελευταίες σελίδες του τετραδίου τους ως πρόχειρο, αρκεί να σημειώσουν καθαρά την ένδειξη «ΠΡΟΧΕΙΡΟ» σε όσες από αυτές χρησιμοποιηθούν για πρόχειρες σημειώσεις ή υπολογισμούς. Σημειώνεται ότι οι σελίδες αυτές δεν βαθμολογούνται και δεν λαμβάνονται υπόψη κατά τη διόρθωση του γραπτού.Επιπλέον, οι υποψήφιοι καλούνται να μην διπλώνουν ή τσαλακώνουν το τετράδιο απαντήσεων, ούτε κατά την αναγραφή των προσωπικών τους στοιχείων στην αρχή της εξέτασης, ούτε κατά τη διάρκεια της συμπλήρωσης των απαντήσεων. Το τετράδιο πρέπει να παραδοθεί σε καλή κατάσταση, καθώς αποτελεί επίσημο εξεταστικό έγγραφο.

Πανελλήνιες 2025: Συμβουλές για σωστή στρατηγική μέσα στην αίθουσα – Τι να προσέξουν οι υποψήφιοι
Η σωστή διαχείριση του χρόνου και η ψυχραιμία είναι δύο βασικά «όπλα» για κάθε υποψήφιο την ώρα της εξέτασης. Μόλις δοθούν τα θέματα, οι υποψήφιοι καλούνται να ακολουθήσουν μια στρατηγική που θα τους βοηθήσει να αποδώσουν στο μέγιστο των δυνατοτήτων τους.
- Πριν ξεκινήσουν να γράφουν, οι μαθητές καλό είναι να διαβάσουν προσεκτικά όλα τα ερωτήματα για να κατανοήσουν τι ακριβώς ζητείται.
- Ξεκινάμε από το «δυνατό» θέμα. Είναι προτιμότερο να αφήνουν χώρο στο γραπτό και να συνεχίσουν, παρά να γράψουν κάτι άσχετο.
- Η εμφάνιση του γραπτού παίζει καθοριστικό ρόλο με τα δυσανάγνωστα γράμματα να αποτελούν «μπελά» για τους βαθμολογητές και να στοιχίζουν σε βαθμούς.
Δείτε τα θέματα: