Με μόνο στόχο την κομματική ανάκαμψη εμφανίστηκε στη ΔΕΘ ο πρωθυπουργός Κυριάκος Μητσοτάκης, θυμίζοντας -παρά τα κάποια θετικά μέτρα- τις χειρότερες εποχές του παλαιοκομματισμού!
Είναι ίσως χαρακτηριστικό πως δεν είχε κανένα μέτρο για την αντιμετώπιση της ακρίβειας! Ούτε ένα!
Και βεβαίως ούτε ένα μέτρο που θα θίγει τα υπερκέρδη από την ακρίβεια!
ΚοινοποιήστεΟι περιφερειακές εξελίξεις και η ανάγκη συνέχισης της συνεργασίας Ελλάδας – Κύπρου – Αιγύπτου συζητήθηκαν κατά τη τριμερή Σύνοδο των τριών χωρών, στο Κάιρο της Αιγύπτου « Επιβεβαιώσαμε ότι θα συνεχίσουμε […]
ΚοινοποιήστεΗ έντονη πολιτική αντιπαράθεση που εκτυλίχθηκε στην ολομέλεια της Βουλής ανάμεσα στον υπουργό Υγείας, Άδωνι Γεωργιάδη, και τον ανεξάρτητο βουλευτή, […]