Στο νοσοκομείο «Αττικόν» εξακολουθεί να νοσηλεύεται η Μάρω Κοντού, με τους θεράποντες ιατρούς να παρακολουθούν στενά την πορεία της υγείας της μετά από τραυματισμό που υπέστη έπειτα από πτώση.
Η αγαπημένη ηθοποιός βρίσκεται σε θάλαμο του Καρδιολογικού Τμήματος και δεν έχει κριθεί αναγκαία η μεταφορά της σε Μονάδα Εντατικής Θεραπείας, ενώ μέχρι στιγμής δεν έχει προγραμματιστεί χειρουργική επέμβαση. Η αποκατάστασή της εκτιμάται ότι θα απαιτήσει χρόνο, καθώς η κατάσταση αξιολογείται καθημερινά από το ιατρικό προσωπικό.
Σύμφωνα με πληροφορίες, η ηθοποιός υπέστη κάκωση στο ισχίο μετά από γλίστρημα και πτώση, ενώ αναφέρεται ότι έχει και κάταγμα σε πλευρό κοντά στην περιοχή του πνεύμονα. Παράλληλα, εξετάζονται και ορισμένα επιπλέον ζητήματα υγείας, τα οποία βρίσκονται υπό ιατρική παρακολούθηση.
Η ίδια, σε επικοινωνία που είχε με τηλεοπτικό σταθμό, είχε διευκρινίσει ότι το ατύχημα προήλθε από πτώση, σημειώνοντας ότι χτύπησε στο πόδι και διαγνώστηκε με κάκωση στο αριστερό ισχίο, καθώς και κάταγμα πλευρού.
Η νοσηλεία της συνεχίζεται, ενώ μέχρι στιγμής δεν έχει καθοριστεί πότε θα πάρει εξιτήριο, καθώς η πορεία της αποκατάστασης θα κρίνει τις επόμενες ιατρικές αποφάσεις.


