Συναγερμός σήμανε στη Θεσσαλονίκη μετά τον εντοπισμό νάρκης στη θαλάσσια περιοχή της Επανομής, σε βάθος περίπου 28 μέτρων.
Το εύρημα εντοπίστηκε χθες το πρωί (22/6/2026) κατά τη διάρκεια επανελέγχου που πραγματοποιούνταν στο πλαίσιο έργων επέκτασης λιμενικών υποδομών που σχετίζονται με τον 6ο προβλήτα του λιμένα Θεσσαλονίκης.
Άμεσα ενημερώθηκε το Κεντρικό Λιμεναρχείο Θεσσαλονίκης, το οποίο με τη σειρά του ειδοποίησε την αρμόδια υπηρεσία του Πολεμικού Ναυτικού για τις προβλεπόμενες ενέργειες, όπως έρευνα, ταυτοποίηση και πιθανή εξουδετέρωση του ευρήματος.


