17 Ιουνίου, 2025

Η Ανατροπή στην Ενημέρωση!

Expand search form

Αυξάνονται τα ναύλα για τα φορτηγά

Όλες οι κατηγορίες: ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

Την αντίθεση και την αγανάκτησή τους εκφράζουν οι ιδιοκτήτες μεταφορικών σχετικά με την επικείμενη αύξηση των μεταφορικών ναύλων για τα φορτηγά οχήματα.

Την ίδια ώρα, οι ακτοπλοϊκές εταιρείες επικαλούνται την εφαρμογή της νέας Ευρωπαϊκής Νομοθεσίας για τα «καθαρά καύσιμα».

Αυξάνονται τα ναύλα φορτηγών: Αντιδρούν οι ιδιοκτήτες – Φόβοι για μετακύληση της αύξησης στα προϊόντα

Ο Κώστας Στυλιανού, Πρόεδρος Ιδιοκτητών Φορτηγών Ρόδου μιλώντας στο MEGA ανέφερε μεταξύ άλλων: «Πάτρα – Ανκόνα είναι 490 μίλια. Πειραιάς – Ρόδος 240 μίλια. Έχουμε όμως μία διαφορά που ξεπέρασε τα όρια. Ένα αυτοκίνητο για να πάει στην Ανκόνα θέλει 1780 ευρώ, και για την Ρόδο φτάνουμε κοντά στα 2.348 ευρώ για την μισή απόσταση. Δεν έχουμε κάποιά εξήγηση. Πριν πληρώναμε 89 ευρώ το μέτρο και τώρα πήγε 100 ευρώ το μέτρο»

Οι αυξήσεις στα ναύλα:

naula-fortigon1
naula-fortigon2


«Καμία θεσμική παρέμβαση από πλευράς Υπουργείου στις χρεώσεις»

Το Mega επικοινώνησε με το υπουργείο Εμπορικής Ναυτιλίας, το οποίο επεσήμανε επί του θέματος ότι: «Αναφορικά με τα ναύλα για τα φορτηγά, διευκρινίζεται ότι δεν υπάρχει καμία θεσμική παρέμβαση από πλευράς Υπουργείου στις χρεώσεις. Οι όποιες αυξήσεις που παρατηρούνται από ορισμένες ακτοπλοϊκές εταιρείες στα ναύλα των φορτηγών, αντιστοιχούν σε εξαιρετικά μικρό κόστος ανά κιλό στα εμπορεύματα και συγκεκριμένα σε 1-2 λεπτά του ευρώ ανά κιλό. Είναι σαφές ότι τέτοιου είδους διαφοροποιήσεις δεν μπορούν να αποτυπωθούν ως μετακύλιση στις νησιωτικές αγορές.

Όπως έχει ξεκαθαρίσει και ο αρμόδιος υπουργός Βασίλης Κικίλιας από το βήμα της Βουλής: “Εάν κάποιοι πιστεύουν ότι θα προσπαθήσουν να κερδοσκοπήσουν μετακυλίοντας – το επαναλαμβάνω: με ένα με δύο cents ανά κιλό – στην αγορά, να το ξεχάσουν αυτό. Υπάρχει και η Γενική Γραμματεία Εμπορίου. Υπάρχει η Επιτροπή Ανταγωνισμού. Αυτό δεν θα γίνει ανεκτό σε καμία των περιπτώσεων”»
.

naula-fortigon3
naula-fortigon4

«Έρχονται» αυξήσεις προϊόντων

Ο Κώστας Σπανός, Πρόεδρος Εμπορικού Συλλόγου Ρόδου τόνισε από πλευράς του: «Αυτό που λέει ο υπουργός είναι λίγο «εκτός τόπου». Αυτή η μικρή επιβάρυνση που αναφέρει είναι 300 ευρώ περίπου ανά νταλίκα. Στην Ρόδο έρχονται 150 -180 νταλίκες την ημέρα. Που σημαίνει ότι μιλάμε για μια επιβάρυνση της τάξης των 40.000 ευρώ την ημέρα μόνο για τη Ρόδο. Μιλάμε για πάνω από 12 εκ. ευρώ επιβάρυνση τον χρόνο. Βεβαίως και θα μετακαλεστούν στην κατανάλωση».

Προηγούμενο Άρθρο

Τραμπ: “Θα διαλύσουμε το Ιράν αν πειράξουν τον λαό μας”

Επόμενο Άρθρο

Καρυστιανού προς βουλευτές: «Μην σταθείτε εμπόδιο στην έρευνα και τιμωρία»

Μπορεί να σου αρέσει επίσης …

Σκρέκας: Πέντε ακόμη πολυεθνικοί όμιλοι στο μικροσκόπιο της ΔΙΜΕΑ για αθέμιτη κερδοφορία

Πέντε ακόμη πολυεθνικοί όμιλοι καταναλωτικών προϊόντων που κυκλοφορούν στην ελληνική αγορά ελέγχονται από τη ΔΙΜΕΑ, προκειμένου να διαπιστωθεί αν τηρείται η νομοθεσία που αποτρέπει αθέμιτη […]