26 Ιουνίου, 2026
Expand search form

Ανεπιθύμητος ο Πρωθυπουργός στην Αλεξανδρούπολη λένε οι αγρότες της Θράκης

Όλες οι κατηγορίες: ΚΟΙΝΩΝΙΑ
Κοινοποιήστε

Από χθες (10/11) έχουν φτάσει οι αγρότες στο αεροδρόμιο Αλεξανδρούπολης καθιστώντας σαφές πως ο Κυριάκος Μητσοτάκης είναι ανεπιθύμητος στη Θράκη.

Να σημειωθεί πως ο πρωθυπουργός μεταβαίνει στην Αλεξανδρούπολη στο πλαίσιο μιας επικοινωνιακής τύπου περιοδείας στη Θράκη, την ώρα που αγρότες από όλη την Ελλάδα έχουν συγκεντρωθεί για συλλαλητήρια στην Αθήνα.

Και μπορεί ο Κυριάκος Μητστοάκης να προτίμησε να απουσιάζει από την Αθήνα, ωστόσο δεν μπορεί να αποφύγει την οργή των αγροτών.

Αγρότες έχουν συγκεντρωθεί από από χθες το απόγευμα (10/11) στο αεροδρόμιο της Αλεξανδρούπολης, έχοντας παρατάξει τα τρακτέρ τους. Νωρίτερα, σε σχετική ανακοίνωσή τους ζήτησαν από τον πρωθυπουργό να μην περάσει από το σημείο.

Στο σημείο υπάρχει ισχυρή αστυνομική παρουσία με τα ΜΑΤ να έχουν αποκλείσει τις εγκαταστάσεις, ενώ εξετάζεται το ενδεχόμενο ο πρωθυπουργός να βγει από άλλη πύλη του αεροδρομίου.

Στη συνέχεια θα επισκεφθεί το Μουσικό Σχολείο Κομοτηνής και το Μουσείο Καραθεοδωρή, θα έχει συνάντηση με νέους της πόλης και μετά θα μεταβεί στο εργοτάξιο όπου κατασκευάζεται το νέο Γενικό Νοσοκομείο Κομοτηνής από το Ίδρυμα Σταύρος Νιάρχος.

Ολόκληρη η ανακοίνωση των αγροτών

«Εν όψει της επικείμενης επίσκεψης του Πρωθυπουργού της χώρας, κ. Κ. Μητσοτάκη, οι αγρότες του Νομού μας του απευθύνουμε δημόσια έκκληση να ματαιώσει την άνοδο του στη Θράκη μέσω του αεροδρομίου της Αλεξανδρούπολης.

Ο αγροτικός κόσμος είναι σε κατάσταση απελπισίας, οι υποσχέσεις που μας έχουν δοθεί επανειλημμένα δεν τηρήθηκαν ούτε στο ελάχιστο, η φτώχεια μας χτυπάει την πόρτα, η κυβέρνηση δεν έχει κανέναν απολύτως σχεδιασμό κι εμείς δεν έχουμε άλλο δρόμο παρά μόνο αυτόν των μαζικών και δυναμικών κινητοποιήσεων.

Ο εμπαιγμός μας γίνεται πλέον θηλιά και μας πνίγει. Θα είναι πραγματικά λυπηρό αντί να αντιμετωπίσουν οι κυβερνώντες άμεσα τα προβλήματά μας να μας ωθήσουν να συγκρουστούμε με τις αστυνομικές δυνάμεις της περιοχής μας. (Με αφορμή τα γεγονότα του 2020 έχουμε χτίσει άριστη σχέση και αλληλοσεβασμό).

Η αγροτιά ξεψυχά κι η κυβέρνηση σχεδιάζει επισκέψεις χωρίς κανένα αντίκρυσμα στη βελτίωση της τραγικής μας κατάστασης. Απαιτούμε το άνοιγμα ενός ουσιαστικού διαλόγου με τα αρμόδια υπουργεία και οργανισμούς, που θα προσφέρει άμεση ανακούφιση στα χρονίζοντα ζητήματα που μας έχουν ήδη προκαλέσει οικονομική ασφυξία και μαρασμό».

Προηγούμενο Άρθρο

Βραχνάς για την Κυβέρνηση ο πληθωρισμός – Κίνδυνος να χαθούν οι φοροελαφρύνσεις

Επόμενο Άρθρο

Διαδήλωση στο Ηράκλειο της Κρήτης για Crown Iris

Μπορεί να σου αρέσει επίσης …

Πατέρας και γιος ξυλοκόπησαν 54χρονο στο Βόλο για ζημιά σε υδρορροή ύψους 150€

Κοινοποιήστε

ΚοινοποιήστεΆγριος καβγάς που κατέληξε σε ξυλοδαρμό με έναν τραυματία σημειώθηκε στον Βόλο όταν πατέρας και γιος επιτέθηκαν σε 54χρονο. Όλα ξεκίνησαν όταν ο 54χρονος εκτελούσε αγροτικές […]

Φωτιά τώρα στα Μιτζαίικα Αχαΐας – Και εναέρια μέση στην επιχείρηση κατάσβεσης

Κοινοποιήστε

ΚοινοποιήστεΦωτιά ξέσπασε σήμερα το μεσημέρι σε δασική έκταση στην περιοχή Μιτζαίικα Αχαΐας. Για την κατάσβεση κινητοποιήθηκαν 22 πυροσβέστες με μία ομάδα πεζοπόρου […]

Ανακάμπτουν οι μετοχές – Υποχωρεί το πετρέλαιο μπροστά στο ενδεχόμενο συμφωνίας ΗΠΑ – Ιράν

Κοινοποιήστε

ΚοινοποιήστεΣε μια λεπτή ισορροπία κινούνται οι αγορές μεταξύ γεωπολιτικής έντασης και προσδοκιών αποκλιμάκωσης, με τους επενδυτές να εστιάζουν ολοένα και […]

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *