28 Ιουνίου, 2026
Expand search form

Απίστευτη καταγγελία για επιτροπή πιστοποίησης αναπηρίας στο ΣΕΦ

Όλες οι κατηγορίες: ΥΓΕΙΑ
Κοινοποιήστε

Σε μια απίστευτη καταγγελία προχώρησε η μητέρα του ΑΜΕΑ Παγκόσμιου Πρωταθλητή  για την επιτροπή αναπηρίας στο ΣΕΦ

Σύμφωνα με την κα. Όλια Ασπιρίδου ένας γιατρός συγκεκριμένα με την ιδιότητα του ωρυλά, δεν εξέτασε τη μητέρα της την έβαλε να υπογράψει ένα χαρτί και την πέταξε έξω.

Όπως ισχυρίζεται η κα. Όλγα έβαλαν τη μητέρα της να κάνει ιατρικές εξετάσεις που όμως δεν έγιναν ποτέ και την ξεμπέρδεψαν μέσα σε λίγα λεπτά.

Αναλυτικά η ανάρτηση:

ΚΑΤΑΓΓΕΛΊΑ ΓΙΑ ΕΠΙΤΡΟΠΈΣ ΠΙΣΤΟΠΟΊΗΣΗΣ ΑΝΑΠΗΡΙΑΣ ΣΤΟ ΣΕΦ
ΕΠΙΤΡΟΠΉ ΚΕΠΑ …Ο κ.ΚΑΛΑΜΑΤΑΣ (ΓΙΑΤΡΟΣ??? Ο ΘΕΌΣ ΝΑ ΤΟΝ ΚΆΝΕΙ) ΣΤΟ ΓΡΑΦΕΊΟ 11 ΓΙΑ ΕΠΙΤΡΟΠΉ ΑΚΟΗΣ
ΤΟ ΡΕΖΙΛΙΚΙ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΙΚΟΎ ΚΡΆΤΟΥΣ…ΟΥΤΕ ΚΑΝ ΤΗΝ ΕΞΕΤΑΣΕ …ΟΥΤΕ ΚΑΝ ΕΙΔΕ ΤΙΣ ΕΞΕΤΆΣΕΙΣ ΠΟΥ ΜΑΣ ΕΒΑΛΑΝ ΑΝΑΓΚΑΣΤΙΚΆ ΝΑ ΚΆΝΟΥΜΕ ΚΑΙ ΤΙΣ ΟΠΟΙΕΣ ΚΑΙ ΧΡΥΣΟΠΛΗΡΩΣΑΜΕ ….
ΑΥΤΗ ΕΊΝΑΙ Η ΚΡΑΤΙΚΉ ΟΔΗΓΙΑ, ΛΕΙ ΠΟΥ ΕΧΕΙ , ΚΑΘΕ ΓΙΑΤΡΟΣ (ΓΙΑ ΝΑ ΠΕΡΆΣΕΙ ΚΆΠΟΙΟΣ ΕΠΙΤΡΟΠΉ) , ΏΣΤΕ ΝΑ ΜΠΟΡΈΣΕΙ ΝΑ ΦΑΚΕΛΩΣΕΙ, ΤΗΝ ΑΣΘΕΝΗ, ΘΑ ΠΡΈΠΕΙ ΝΑ ΚΆΝΕΙ ΌΛΕΣ ΑΥΤΈΣ ΤΙΣ ΕΞΕΤΆΣΕΙΣ… ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΟΜΟΛΟΓΊΑ ΤΗΣ ΙΑΤΡΟΥ ΑΠΟ ΤΗΝ ΝΕΑ ΜΆΚΡΗ , ΌΤΙ ΈΤΣΙ ΈΧΟΥΝ ΤΑ ΠΡΆΓΜΑΤΑ….
ΣΕ ΦΑΚΕΛΩΝΟΥΝ ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΣΕ ΠΕΤΆΝΕ
Η ΑΠΌΛΥΤΗ ΙΑΤΡΙΚΗ ΞΕΦΤΊΛΑ????
ΔΥΣΤΥΧΏΣ ΤΟΝ ΌΡΚΟ ΤΟΥ ΙΠΠΟΚΡΆΤΗ ΜΆΛΛΟΝ ΤΟΝ ΔΙΈΓΡΑΨΑΝ
ΠΟΛΥ ΛΥΠΗΡΌ ΝΑ ΤΑ ΒΛΕΠΩ ΌΤΑΝ ΠΡΟΈΡΧΟΜΑΙ ΑΠΟ ΙΑΤΡΙΚΉ ΟΙΚΟΓΈΝΕΙΑ ΜΕ ΙΑΤΡΟΥΣ ΑΞΙΟΥΣ ΜΕ ΣΥΝΈΠΕΙΑ ΚΑΙ ΗΘΟΣ!!!!!


Δείτε τα σχετικά video:

 

Προηγούμενο Άρθρο

Σε εκδήλωση της ΠΑΣΠ Νομικής Αθηνών θα μιλήσει ο Πρώην Πρωθυπουργός Γιώργος Παπανδρέου

Επόμενο Άρθρο

Οργή κτηνοτρόφων που προσπάθησαν να φτάσουν στο γραφείο Κέλλα: «Είστε ανεπιθύμητοι στη Θεσσαλία»

Μπορεί να σου αρέσει επίσης …

Κορωπί: 22χρονος κατάπιε αμάσητο μπέργκερ σε challenge – Νοσηλεύεται στη ΜΕΘ

Κοινοποιήστε

ΚοινοποιήστεΣοκ έχει προκαλέσει η είδηση ότι ένας 22χρονος από το Κορωπί νοσηλεύεται διασωληνωμένος στη ΜΕΘ του νοσοκομείου “Γ. Γεννηματάς”, έπειτα από απόπειρα να καταπιεί […]

Πέθανε ο 22χρονος που κατάπιε αμάσητο ολόκληρο μπέργκερ για ένα challenge

Κοινοποιήστε

ΚοινοποιήστεΝεκρός είναι, μετά από επτά ημέρες νοσηλείας, ο 22χρονος που κατάπιε ένα μπέργκερ χωρίς να το μασήσει, λόγω ενός επικίνδυνου challenge που επιχείρησε στο […]

Σε καραντίνα 45 ημερών στο Αττικόν ο 70χρονος επιβάτης του Κρουαζιερόπλοιου

Κοινοποιήστε

ΚοινοποιήστεΣτην Ελλάδα βρίσκεται πλέον ο 70χρονος Έλληνας επιβάτης του Κρουαζεροπλοίου MV Hondius, μετά την επιχείρηση αεροδιακομιδής που ολοκληρώθηκε τα ξημερώματα […]

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *