25 Ιουνίου, 2026
Expand search form

Αράγτσι: Η επίθεση των ΗΠΑ θα έχει συνέπειες

Όλες οι κατηγορίες: ΚΟΣΜΟΣ
Κοινοποιήστε

Για παραβίαση του διεθνούς δικαίου κατηγόρησε τις ΗΠΑ στις πρώτες δημόσιες δηλώσεις του μετά τις αμερικανικές επιθέσεις, ο υπουργός Εξωτερικών του Ιράν Αμπάς Αραγτσί. 

«Οι Ηνωμένες Πολιτείες, μόνιμο μέλος του Συμβουλίου Ασφαλείας των Ηνωμένων Εθνών, έχουν διαπράξει σοβαρή παραβίαση του Χάρτη του ΟΗΕ, του διεθνούς δικαίου και της Συνθήκης για τη Μη Διάδοση των Πυρηνικών Όπλων (NPT) επιτιθέμενες σε ειρηνικές πυρηνικές εγκαταστάσεις του Ιράν» δήλωσε ο Αραγτσί σε ανάρτηση στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης.



Ιράν: Προειδοποιήσεις Αραγτσί για τις συνέπειες των αμερικανικών επιθέσεων

«Τα γεγονότα σήμερα το πρωί είναι εξωφρενικά και θα έχουν αιώνιες συνέπειες. Κάθε μέλος του ΟΗΕ πρέπει να ανησυχήσει για αυτή την εξαιρετικά επικίνδυνη, άνομη και εγκληματική συμπεριφορά».

Πρόσθεσε ότι το Ιράν «διατηρεί όλες τις επιλογές για να υπερασπιστεί την κυριαρχία, τα συμφέροντα και τον λαό του».

Προηγούμενο Άρθρο

Συγχαρητήρια Νετανιάχου στον Τραμπ

Επόμενο Άρθρο

ΠΑΣΟΚ για προκλητικές δηλώσεις Φιντάν: “Δεν υπάρχει καμία αμφιβολία ότι η Τουρκία παραμένει μια βαθιά αναθεωρητική δύναμη”

Μπορεί να σου αρέσει επίσης …

Κρεμλίνο: Ο Πούτιν δηλώνει έτοιμος για διαπραγματεύσεις με την ΕΕ

Κοινοποιήστε

ΚοινοποιήστεΟ Ρώσος πρόεδρος Βλαντίμιρ Πούτιν είναι έτοιμος να διαπραγματευθεί με οποιονδήποτε, συμπεριλαμβανομένων των Ευρωπαίων, σύμφωνα με ανακοίνωση του Κρεμλίνου, στον […]

Ουκρανία: Κυβερνητικός ανασχηματισμός από Ζελένσκι – Νέα πρωθυπουργός η Γιούλια Σβιριντένκο

Κοινοποιήστε

ΚοινοποιήστεΗ 39χρονη Γιούλια Σβιριντένκο, που ήταν υπουργός Οικονομικής Ανάπτυξης και Εμπορίου μετά το 2021, αναλαμβάνει πλέον χρέη πρωθυπουργού, έπειτα από […]

Όλες οι εξελίξεις στη Μινεάπολη των Ηνωμένων Πολιτειών

Κοινοποιήστε

ΚοινοποιήστεΝέο φονικό περιστατικό, έπειτα από εκείνο με τη Ρενέ Γκουντ, σημειώθηκε στη Μινεάπολη, όταν ομοσπονδιακοί πράκτορες της ICE άνοιξαν πυρ […]