25 Ιουνίου, 2026
Expand search form

Επέστρεψε στην Ελλάδα το ελληνικό προσωπικό της αποστολής του ΝΑΤΟ στο Ιράκ

Όλες οι κατηγορίες: ΚΟΙΝΩΝΙΑ
Κοινοποιήστε

Ολοκληρώθηκε με απόλυτη επιτυχία χθες ο επαναπατρισμός του ελληνικού προσωπικού της αποστολής NATO Mission Iraq (NMI) από το Ιράκ.

Σύμφωνα με το Γενικό Επιτελείο Εθνικής Άμυνας, η επιχείρηση πραγματοποιήθηκε μετά από συνεργασία και συντονισμό των ελληνικών Ενόπλων Δυνάμεων και της Συμμαχίας, συμβάλλοντας στην ασφαλή επάνοδο των στελεχών στην Ελλάδα.

Όπως αναφέρει η σχετική ανακοίνωση, η επιχείρηση πραγματοποιήθηκε με τη συμμετοχή μεταγωγικoύ αεροσκάφους C – 27J της Πολεμικής Αεροπορίας, ενώ οι ενέργειες κατά τη διεξαγωγή της επιχείρησης παρακολουθούνταν από το Εθνικό Κέντρο
Επιχειρήσεων (ΕΘΚΕΠΙΧ).

Προηγούμενο Άρθρο

Ο Ανδρουλάκης προσκάλεσε Φάμελλο και Χαρίτση σε πάνελ στο συνέδριο του ΠΑΣΟΚ, αλλά… μάλλον δεν θα πάει κανείς τους

Επόμενο Άρθρο

Πάνω από 100 συλλήψεις στο Άμπου Ντάμπι για παραπλανητικά βίντεο από τον πόλεμο στη Μέση Ανατολή

Μπορεί να σου αρέσει επίσης …

Μάχες με τα μέτωπα σε Κεφαλονιά, Πρέβεζα, Χίο, Ζάκυνθο και Αχαΐα

Κοινοποιήστε

ΚοινοποιήστεΓια δεύτερη μέρα μαίνονται οι πυρκαγιές σε περιοχές της Δυτικής Ελλάδας. Το τελευταίο 24ωρο ξέσπασαν 48 νέες πυρκαγιές, ενώ συνολικά έχουν […]

Σοκαριστική επίθεση στο Ίλιον: 20χρονος ψέκασε με αντισηπτικό 16χρονο στο κεφάλι και του έβαλε φωτιά

Κοινοποιήστε

ΚοινοποιήστεΜία πρωτοφανής επίθεση με φωτιά δέχθηκε προ ημερών ένα παιδί 16 ετών από έναν 20χρονο στο σπίτι ενός φίλου του στο Ίλιον. Σύμφωνα […]

Στη φυλακή 45χρονος που προσπάθησε να πατήσει ζευγάρι με το αυτοκίνητο του για οφειλή 200 ευρώ

Κοινοποιήστε

ΚοινοποιήστεΈνοχος για απόπειρα ανθρωποκτονίας με ενδεχόμενο δόλο σε βάρος ζευγαριού κρίθηκε από το Μικτό Ορκωτό Δικαστήριο Ηρακλείου ένας 45χρονος αλβανικής […]

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *