28 Ιουνίου, 2026
Expand search form

Η Κυβέρνηση θέλει να φύγει τελείως το σκάνδαλο του ΟΠΕΚΕΠΕ από το δημόσιο διάλογο

Όλες οι κατηγορίες: ΝΕΑ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ
Κοινοποιήστε

Θυμάστε τον αντιπερισπασμό του Μαξίμου όταν αποκαλύφθηκε το σκάνδαλο στον ΟΠΕΚΕΠΕ;

Για να μεταθέσει τις ευθύνες της η κυβέρνηση επιχείρησε να πείσει με όλη την επικοινωνιακή υπεροπλία που διαθέτει ότι λεφτά πήραν και «πράσινοι» αγρότες.

Και άρχισε να βγάζει τα πρώτα ονόματα, ενώ είχε έτοιμα και τα υπόλοιπα στα συρτάρια της.

Το γαϊτανάκι όμως σταμάτησε. Το Μαξίμου διαπίστωσε ότι δεν αρκεί ο συμψηφισμός και ότι πρέπει να φύγει τελείως το σκάνδαλο από τη δημόσια συζήτηση.

Κομμάτι δύσκολο μας φαίνεται…

Προηγούμενο Άρθρο

Έρχονται νέες αυξήσεις στα ενοίκια με τις αλλαγές στη φορολογική κλίμακα

Επόμενο Άρθρο

Φωτιά τώρα στην Άρτα – Ήχησε το 112 για εκκένωση

Μπορεί να σου αρέσει επίσης …

Ο Βλάχος απείχε από τα ψηφίσματα

Κοινοποιήστε

ΚοινοποιήστεΑπορρίφθηκε όπως αναμενόταν τα αιτήματα του ΠΑΣΟΚ για σύσταση εξεταστικής επιτροπής με επίκεντρο την υπόθεση των υποκλοπών και του ΟΠΕΚΕΠΕ μετά […]

Η πολιτική αλαζονεία και απάθεια στα “καλύτερά της”: “To τζάμπα πέθανε” είπε η Αλεξοπούλου της ΝΔ για τα ενοίκια

Κοινοποιήστε

Κοινοποιήστε Η φράση «το τζάμπα πέθανε», αποδιδόμενη στη βουλεύτρια Αχαΐας της Νέας Δημοκρατίας Χριστίνα Αλεξοπούλου, την ώρα που περιγράφονται οι […]

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *