22 Ιουνίου, 2026
Expand search form

Κλείνει για ένα μήνα το μετρό Θεσσαλονίκης: Πώς θα μετακινούνται οι επιβάτες

Όλες οι κατηγορίες: ΚΟΙΝΩΝΙΑ
Κοινοποιήστε

«Λουκέτο» μπαίνει στο μετρό της Θεσσαλονίκης από την Δευτέρα 10 Νοεμβρίου 2025 και για έναν ολόκληρο μήνα, με σκοπό να γίνουν δοκιμαστικά δρομολόγια για την επέκτασή του προς την Καλαμαριά.

Με αφορμή το κλείσιμο του μετρό ο ΟΑΣΘ και η τροχαία Θεσσαλονίκης σχεδίασαν μια νέα λεωφορειακή γραμμή Μ1, αλλά και την ενίσχυση τριών ακόμη με επιπλέον λεωφορεία και αυξημένη συχνότητα, με σκοπό την καλύτερη εξυπηρέτηση του επιβατικού κοινού.

Συγκεκριμένα σύμφωνα με ανακοίνωση του ΟΑΣΘ, εκτός από τη δημιουργία της Μ1, ο οργανισμός θα ενισχύσει με επιπλέον λεωφορεία τρεις γραμμές και συγκεκριμένα:

  • τη γραμμή 3, που εκτελεί το δρομολόγιο ΙΚΕΑ – Νέος Σιδηροδρομικός Σταθμός,
  • την 31, που εκτελεί το δρομολόγιο Βούλγαρη – ΚΤΕΛ, και
  • την 39, που εκτελεί το δρομολόγιο Κηφισιά – Δικαστήρια

Προηγούμενο Άρθρο

Δεκατρείς νέες προσωρινές σφραγίσεις καταστημάτων για αυθαίρετη χρήση κοινόχρηστου χώρου στο Δήμο της Αθήνας

Επόμενο Άρθρο

Mr. Cardamom: Όταν ο νέος δήμαρχος της Νέας Υόρκης «ράπαρε»

Μπορεί να σου αρέσει επίσης …

Νοσοκομείο Αττικόν: Απλήρωτοι οι υγειονομικοί για τα απογευματινά χειρουργεία

Κοινοποιήστε

ΚοινοποιήστεΑπλήρωτοι παραμένουν από τον Δεκέμβριο του 2024 οι νοσηλευτές και το λοιπό προσωπικό του νοσοκομείου Αττικόν, που εργάστηκαν κατά τα απογευματινά […]

Νεκρός ο 59χρονος που παρασύρθηκε από αυτοκίνητο στην Εύβοια

Κοινοποιήστε

ΚοινοποιήστεΥπέκυψε στα τραύματά του ο 59χρονος που  παρασύρθηκε από αυτοκίνητο το Σάββατο στη Χαλκίδα. Όπως αναφέρει ο ιστότοπος evima.gr, ο 59χρονος μεταφέρθηκε με ασθενοφόρο […]

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *