Με μόνο στόχο την κομματική ανάκαμψη εμφανίστηκε στη ΔΕΘ ο πρωθυπουργός Κυριάκος Μητσοτάκης, θυμίζοντας -παρά τα κάποια θετικά μέτρα- τις χειρότερες εποχές του παλαιοκομματισμού!
Είναι ίσως χαρακτηριστικό πως δεν είχε κανένα μέτρο για την αντιμετώπιση της ακρίβειας! Ούτε ένα!
Και βεβαίως ούτε ένα μέτρο που θα θίγει τα υπερκέρδη από την ακρίβεια!
ΚοινοποιήστεΕπιμένει ο Δημήτρης Καιρίδης ότι η παρέμβαση του Νίκου Δένδια στον διάλογο που είχε με τη Ζωή Κωνσταντοπούλου ήταν «άστοχη». Μιλώντας στο MEGA το πρωί της […]
ΚοινοποιήστεΣτην πολυσυζητημένη δήλωση πόθεν έσχες για το οικονομικό έτος 2025, ο πρώην Βουλευτής της Νέας Δημοκρατίας, Ανδρέας Πάτσης, αποκαλύπτει ένα εισοδηματικό […]