12 Δεκεμβρίου, 2025

Η Ανατροπή στην Ενημέρωση!

Expand search form

Ποια προϊόντα είδαν αύξηση τιμών στα ράφια των super-market

Όλες οι κατηγορίες: ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ
Κοινοποιήστε

Μπορεί να μην έχουν περάσει καλά – καλά δυο εβδομάδες στην ανακοίνωση του Υπουργείου Ανάπτυξης σε μειώσεις των τιμών κατά 8% για 2.000 προϊόντα στα super-market

Οι μεγάλες αλυσίδες φαίνεται πως ήδη έχουν γράψει «στα παλαιότερα των υποδημάτων τους» το εν λόγω μέτρο.

Εκτός του ότι η λίστα των σούπερ μάρκετ καλύπτει προϊόντα που μόνο πρώτης ανάγκης δεν θεωρούνται (π.χ. ινδική καρύδα τριμμένη, γαριδάκια, πιγκάλ μπάνιου, εργαλείο για βλεφαρίδες), οι καταναλωτές βλέπουν μία τελείως διαφορετική εικόνα στα ράφια.

Συγκεκριμένα, σύμφωνα με σχετικό ρεπορτάζ του MEGA, οι τιμές των προϊόντων που υποτίθεται ότι έχουν φθηνύνει… ανεβαίνουν και πάλι, με αποτέλεσμα οι εκπτώσεις να μοιάζουν μάλλον με… κοροϊδία.

Αρκετά προϊόντα που συμμετέχουν στην εθελοντική μείωση παρουσιάζουν εντυπωσιακές αυξομειώσεις, με ορισμένα να κοστίζουν σήμερα περισσότερο από ό,τι πριν την εφαρμογή του μέτρου. Ενδεικτικά:

  • Μακαρόνια οικογενειακή συσκευασία: 2,86€ (τιμή Σεπτεμβρίου έως 7/10), 4,47€ (15/10), 4,23€ (σήμερα)
  • Κριθαράκι: 0,70€ (τιμή Σεπτεμβρίου έως 7/10) → 1,38€ (15/10) → 0,99€ (σήμερα)
  • Αναψυκτικό 1,5 λίτρο: 1,67€ (τιμή Σεπτεμβρίου έως 7/10) → 1,97€ (σήμερα)
  • Δημητριακά: 2,49€ (τιμή Σεπτεμβρίου έως 7/10) → 4,33€ (σήμερα)
  • Σαλάμι αέρος: 9,50€/κιλό (τιμή Σεπτεμβρίου έως 7/10) → 12,04€/κιλό (σήμερα)

Όπως σημειώνει ο πρόεδρος της Ένωσης Εργαζόμενων Καταναλωτών Ελλάδας Απόστολος Ραυτόπουλος, «έχουμε δει σε πολλά προϊόντα τιμές φθηνότερες πριν μπουν στην εθελοντική μείωση τιμής και μπήκαν στην εθελοντική μείωση με πολύ μεγάλες αυξήσεις».

Με άλλα λόγια, η μείωση τιμών είναι περισσότερο… στα χαρτιά παρά στην πραγματικότητα.

Ο καταναλωτής, που περίμενε να δει ανάσα στο πορτοφόλι του, βρίσκει ακριβότερες τιμές σε βασικά αγαθά, ενώ οι εκπτώσεις μετατρέπονται σε επικοινωνιακό τρικ για τα σούπερ μάρκετ.

Την ίδια ώρα, τα προϊόντα που περιέχονται στη λίστα των σούπερ μάρκετ με τους 2.000 κωδικούς μόνο πρώτης ανάγκης δεν είναι.

Ενδεικτικά:

  • Γλυκό κουταλιού σε διάφορες γεύσεις
  • Πασατέμπο ψημένο αλατισμένο/ ανάλατο
  • Ηλιόσπορος
  • Σταφίδα ξανθή/ μαύρη
  • Φιστίκι αράπικο αλατισμένο/ ανάλατο
  • Υποβρύχιο με γεύση βανίλια/ μανταρίνι
  • Γαριδάκια
  • Πατατάκια
  • Ινδική καρύδα τριμμένη
  • Ποπ κορν με βούτυρο
  • Καλαμπόκι
  • Παστέλι με σουσάμι/ φιστίκι
  • Στραγάλια
  • Τσίχλες σε διάφορες γεύσεις
  • Πιγκάλ μπάνιου
  • Ξαραχνιάστρα τοίχου
  • Φαράσι
  • Σκούπα
  • Φάκα για ποντίκια
  • Πινέλο ξυρίσματο
  • Κύπελλο με πινέλο για βαφή μαλλιών
  • Εργαλείο για βλεφαρίδες
  • Σφουγγαράκι μακιγιάζ
  • Κλάμερ για μαλλιά
  • Καρβουνάκια
  • Μανταλάκια

«Δεν μπορείς να μου έχεις 25 διαφορετικές τσίχλες. Είναι πράγματα χρήσιμα, δεν είναι πρώτης ανάγκης», λέει ο Απόστολος Ραυτόπουλος.

Προηγούμενο Άρθρο

Παρελάσεις με επεισόδια (;) ο μεγαλύτερος φόβος της Κυβέρνησης

Επόμενο Άρθρο

Αφαιρούν από τους Δήμους τα έσοδα από τα πρόστιμα του ΚΟΚ

Μπορεί να σου αρέσει επίσης …

Ανατιμήσεις στα καύσιμα: Στο 1,80 η αμόλυβδη έως το Σάββατο – Κίνδυνος για τιμή άνω των 2 ευρώ

Κοινοποιήστε

ΚοινοποιήστεΣημαντική αύξηση στις τιμές των καυσίμων αναμένεται μέσα στις επόμενες ημέρες, σύμφωνα με δηλώσεις του προέδρου της Ένωσης Πρατηριούχων Αττικής, Νίκου Παπαγεωργίου. Μιλώντας […]

Meta: «Φρένο» στις προσλήψεις για την τεχνητή νοημοσύνη – Αναδιάρθρωση στα Superintelligence Labs

Κοινοποιήστε

ΚοινοποιήστεΗ Meta Platforms αποφάσισε να βάλει τέλος στην επιθετική στρατηγική προσλήψεων για την τεχνητή νοημοσύνη, κλείνοντας μια περίοδο που χαρακτηρίστηκε […]

Αργοσβήνουν οι βιοτεχνίες στην Θεσσαλονίκη: Οκτώ στις 10 αδυνατεί να βρει προσωπικό, οι τομείς με τις ελλείψεις

Κοινοποιήστε

ΚοινοποιήστεΚενές θέσεις εργασίας στις επιχειρήσεις τους έχουν σχεδόν οκτώ στους δέκα βιοτέχνες στη Θεσσαλονίκη (ποσοστό 75%), με πέντε στους δέκα […]

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *