Στο 63ο ΓΕΛ Αθηνών ψήφισε ο Δήμαρχος Αθηναίων Χάρης Δούκας πριν από λίγη ώρα.
«Σήμερα, ψηφίζουμε, αποφασίζουμε για την Ευρώπη που θέλουμε και δεν εκχωρούμε το δικαίωμά μας αυτό σε κανέναν άλλο!» δήλωσε μεταξύ άλλων ο Δήμαρχος Αθηναίων
ΚοινοποιήστεΠληθαίνουν τα στοιχεία που εμπλέκουν τον ο Υπουργός Γιάννης Κεφαλογιάννης στο σκάνδαλο του ΟΠΕΚΕΠΕ. Το in αποκάλυψε νέους διαλόγους από […]
ΚοινοποιήστεΓια απόλυτη έλλειψη ενσυναίσθησης κατηγορεί τη ΝΔ ο εκπρόσωπος Τύπου του ΠΑΣΟΚ, Κώστας Τσουκαλάς, με αφορμή τις δηλώσεις του Γραμματέα Στρατηγικού […]