Στο 63ο ΓΕΛ Αθηνών ψήφισε ο Δήμαρχος Αθηναίων Χάρης Δούκας πριν από λίγη ώρα.
«Σήμερα, ψηφίζουμε, αποφασίζουμε για την Ευρώπη που θέλουμε και δεν εκχωρούμε το δικαίωμά μας αυτό σε κανέναν άλλο!» δήλωσε μεταξύ άλλων ο Δήμαρχος Αθηναίων
ΚοινοποιήστεΑπροθυμία να προστατεύσει χιλιάδες ασφαλισμένους από τις δυσβάστακτες αυξήσεις στα ασφάλιστρα υγείας καταλόγισε στην Κυβέρνηση η Μιλένα Αποστολάκη κατά τη […]
ΚοινοποιήστεΡαγδαίες είναι οι εξελίξεις σχετικά με την υπόθεση του ΟΠΕΚΕΠΕ καθώς σύμφωνα με τη δικογραφία που διαβιβάστηκε στη Βουλή η Ευρωπαία Εισαγγελέας Όπως […]