28 Ιουνίου, 2026
Expand search form

Ξεκίνησε η δίκη για βιασμό 19χρονης από δύο αστυνομικούς του Α.Τ. Ομόνοιας – «Είχαν συνεννοηθεί να με βιάσουν»

Όλες οι κατηγορίες: ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ , ΚΟΙΝΩΝΙΑ
Κοινοποιήστε

Η υπόθεση της καταγγελίας 19χρονης για βιασμό από δύο αστυνομικούς μέσα στο Αστυνομικό Τμήμα Ομόνοιας τον Οκτώβριο του 2022 εκδικάζεται πλέον στο Μικτό Ορκωτό Δικαστήριο Αθηνών. Παράλληλα, ένας ακόμη αστυνομικός αντιμετωπίζει κατηγορίες ως συνεργός των δύο βασικών κατηγορουμένων.

Σύμφωνα με το κατηγορητήριο, δύο αστυνομικοί της ομάδας ΔΙ.ΑΣ. φέρονται να οδήγησαν τη νεαρή γυναίκα στα αποδυτήρια του τμήματος, όπου, κατά την καταγγελία, τη βίασαν διαδοχικά. Οι δύο κατηγορούνται για βιασμό και παραβίαση προσωπικών δεδομένων, ενώ ο τρίτος για συνέργεια. Κατά την έναρξη της διαδικασίας, και οι τρεις κατηγορούμενοι αρνήθηκαν τις κατηγορίες.

«Τους εμπιστεύτηκα, ήταν αστυνομικοί»

Στο βήμα του μάρτυρα ανέβηκε η 19χρονη καταγγέλλουσα, περιγράφοντας όσα, όπως υποστηρίζει, συνέβησαν εκείνο το βράδυ.
Όπως κατέθεσε, είχε βγει με φίλη της και, κατευθυνόμενη προς τον σταθμό του Θησείου για να επιστρέψει στο σπίτι της, συνάντησε δύο από τους κατηγορουμένους, οι οποίοι βρίσκονταν σε υπηρεσία. Μαζί τους ήταν και ακόμη ένας συνάδελφός τους, που δεν εμπλέκεται στην υπόθεση.

Η νεαρή γυναίκα ανέφερε ότι τους πλησίασε για να ζητήσει πληροφορίες σχετικά με εργασιακό ζήτημα που αντιμετώπιζε, καθώς -όπως είπε- ήταν ανασφάλιστη και φοβόταν πιθανό πρόστιμο σε περίπτωση καταγγελίας του εργοδότη της. Όπως κατέθεσε, συνομίλησαν σε «χαλαρό τόνο» και αντάλλαξαν στοιχεία επικοινωνίας μέσω Instagram.

Οι αστυνομικοί, σύμφωνα με την κατάθεσή της, της πρότειναν να μεταβεί στο Α.Τ. Ομονοίας ώστε να απευθυνθεί στον αξιωματικό υπηρεσίας, διαβεβαιώνοντάς την ότι θα την περιμένουν εκεί.

«Τους εμπιστεύτηκα, ήταν αστυνομικοί. Πήρα το τρένο και κατέβηκα στην Ομόνοια. Όταν έφτασα, ήταν έξω σε μια καφετέρια. Μου είπαν ότι θα με οδηγήσουν στον αξιωματικό υπηρεσίας», κατέθεσε.

Η ίδια περιέγραψε ότι κάθισε μαζί τους στην καφετέρια, όπου -όπως είπε- το κλίμα ήταν χαλαρό. «Μιλήσαμε περί ανέμων και υδάτων, με ρώτησαν πού δουλεύω και την ηλικία μου. Είχα χαρεί που θα με βοηθούσαν», ανέφερε. Ωστόσο, όπως κατέθεσε, παρατήρησε «βλέμματα μεταξύ τους» και συζητήσεις για «κλειδιά» και «7ο όροφο».

Προηγούμενο Άρθρο

Βενιζέλος: Η Κυβέρνηση κρύβεται πίσω από το άρθρο 86

Επόμενο Άρθρο

Νέο μπλακ άουτ στη Βασιλέως Κωνσταντίνου – Για βλάβη μιλάει ο ΔΕΔΔΗΕ

Μπορεί να σου αρέσει επίσης …

Τροχαίο στην Ποσειδώνος: Νεκρός οδηγός που υπέστη ανακοπή και καρφώθηκε σε τούνελ

Κοινοποιήστε

ΚοινοποιήστεΣοκαριστικό τροχαίο δυστύχημα έλαβε χώρα το μεσημέρι της Κυριακής (10/8) στη λεωφόρο Ποσειδώνος, όταν ένας άνδρας υπέστη ανακοπή ενώ οδηγούσε μέσα […]

Θρίλερ στο Μενίδι με τον πρώην παίκτη του Survivor: “Με έβαλε στο πορτ μπαγκάζ και με χτύπησε με τα κλειδιά στο κεφάλι” λέει ο 14χρονος

Κοινοποιήστε

ΚοινοποιήστεΟ Κώστας Παπαδόπουλος, πρώην παίκτης του Survivor και γνωστός ζαχαροπλάστης, βρίσκεται στο επίκεντρο σοβαρής υπόθεσης στο Μενίδι μετά τις καταγγελίες […]

Αξιωματικός έδειχνε στον “Κρητικό” αστυνομικά έγγραφα – Οι συνομιλίες του κυκλώματος προστασίας των οίκων ανοχής

Κοινοποιήστε

Κοινοποιήστε Ο ρόλος της βραβευμένης αστυνομικού και οι συναντήσεις με τον «Κρητικό»   Όλο και περισσότερα στοιχεία έρχονται στο φως […]

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *