7 Δεκεμβρίου, 2025

Η Ανατροπή στην Ενημέρωση!

Expand search form

Superettes και μικρά σούπερ μάρκετ κυριαρχούν στην ελληνική αγορά το 2025

Όλες οι κατηγορίες: ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ
Κοινοποιήστε

Η μεταπανδημική εποχή έφερε επανάσταση στις καταναλωτικές συνήθειες των Ελλήνων, με τα superettes και τα μικρά σούπερ μάρκετ γειτονιάς να αναδεικνύονται ως οι μεγάλοι νικητές της αγοράς λιανεμπορίου.

Σύμφωνα με τα πιο πρόσφατα στοιχεία της Nielsen IQ, αυτή η στροφή προς τα καταστήματα εγγύτητας αποτελεί πλέον μόνιμη τάση που επαναπροσδιορίζει το ελληνικό retail. Τα καταστήματα που χαρακτηρίζονται ως “Superettes” από τη Nielsen IQ, με επιφάνεια 100 έως 399 τετραγωνικών μέτρων, κατέγραψαν εντυπωσιακή άνοδο πωλήσεων κατά 9,4% στην περίοδο από 30 Δεκεμβρίου 2024 έως 28 Σεπτεμβρίου 2025. Αυτή η επίδοση τα καθιστά την ταχύτερα αναπτυσσόμενη κατηγορία στον κλάδο των σούπερ μάρκετ.

Παράλληλα, τα μικρά σούπερ μάρκετ άνω των 400 τετραγωνικών μέτρων ακολούθησαν με ανάπτυξη 9,3%, επιβεβαιώνοντας την προτίμηση των καταναλωτών στα καταστήματα γειτονιάς έναντι των μεγάλων εμπορικών κέντρων. Η συνδυασμένη δύναμη των superettes και των μικρών σούπερ μάρκετ αντιπροσωπεύει σχεδόν το μισό της συνολικής αγοράς:

Προηγούμενο Άρθρο

Χρηματιστήριο: Εβδομαδιαία «βουτιά» 5,81% με τραπεζικό ξεπούλημα

Επόμενο Άρθρο

Κυκλοφόρησε το νέο τεύχος “ΑΘΗΝΑ ΤΩΡΑ” – 2 Χρόνια από την Προοδευτική Αλλαγή στο Δήμο Αθηναίων

Μπορεί να σου αρέσει επίσης …

Πηγές ΥΠΟΙΚ για απαλλαγή ΦΠΑ: Διατηρείται το όριο των 10.000 ευρώ

Κοινοποιήστε

ΚοινοποιήστεΗ Ελλάδα είχε ήδη προβεί στην ενσωμάτωση των υποχρεωτικών ευρωπαϊκών οδηγιών που αφορούν στο ειδικό καθεστώς ΦΠΑ για τις μικρές επιχειρήσεις και […]

Πρόστιμα «μαμούθ» σε Google και Shein για «κρυφά» cookies

Κοινοποιήστε

ΚοινοποιήστεGoogle και Shein χτυπήθηκαν με τεράστια πρόστιμα στη Γαλλία για παράνομη χρήση cookies, σε μια κίνηση που εντείνει την πίεση […]

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *