Τροχαίο ατύχημα σημειώθηκε νωρίτερα στο Κερατσίνι, όταν δίκυκλο που καταδιωκόταν από περιπολικό της ΕΛ.ΑΣ. συγκρούστηκε με σχολικό λεωφορείο, στο οποίο επέβαιναν ανήλικοι μαθητές.
Σύμφωνα με τις πρώτες πληροφορίες, η καταδίωξη ξεκίνησε από την περιοχή των Μεγάρων, καθώς ο οδηγός της μοτοσικλέτας, η οποία δεν έφερε πινακίδες κυκλοφορίας, δεν συμμορφώθηκε σε σήμα αστυνομικών της Άμεσης Δράσης για έλεγχο και ανέπτυξε ταχύτητα.
Το δίκυκλο κινήθηκε μέσω της Νέας Εθνικής Οδού Αθηνών – Κορίνθου με κατεύθυνση προς την Αθήνα και στη συνέχεια στη Λεωφόρο Σχιστού, με την καταδίωξη να καταλήγει στο Κερατσίνι.
Στη διασταύρωση της Λεωφόρου Σαλαμίνος με την οδό Άγγελου Σικελιανού, η μοτοσικλέτα συγκρούστηκε με σχολικό λεωφορείο που εκείνη την ώρα μετέφερε παιδιά.
Από τη σύγκρουση το δίκυκλο ανατράπηκε, με αποτέλεσμα να τραυματιστούν οι δύο αναβάτες του. Στο σχολικό λεωφορείο δεν αναφέρθηκε κάποιος τραυματισμός μεταξύ των παιδιών ή του οδηγού.
Μετά το τροχαίο, οι δύο αναβάτες συνελήφθησαν από τις αστυνομικές αρχές, ενώ διερευνώνται οι ακριβείς συνθήκες υπό τις οποίες σημειώθηκε τόσο η καταδίωξη όσο και η σύγκρουση.


