Βαθιά θλίψη έχει προκαλέσει στη Μυτιλήνη ο αιφνίδιος θάνατος μιας 36χρονης γιατρού του ΕΚΑΒ, η οποία έχασε τη ζωή της έπειτα από σοβαρές επιπλοκές που παρουσιάστηκαν λίγες ημέρες μετά τη γέννηση του παιδιού της.
Σύμφωνα με πληροφορίες, η άτυχη γυναίκα γέννησε με φυσιολογικό τοκετό το μεσημέρι της Παρασκευής. Ωστόσο, το Σάββατο η κατάσταση της υγείας της παρουσίασε επιδείνωση, με αποτέλεσμα να κινητοποιηθούν άμεσα οι γιατροί για την αντιμετώπιση των επιπλοκών.
Η 36χρονη νοσηλεύτηκε αρχικά στο Βοστάνειο Νοσοκομείο Μυτιλήνης, όπου τη Δευτέρα μεταφέρθηκε στη Μονάδα Εντατικής Θεραπείας. Καθώς η κατάσταση της κρίθηκε ιδιαίτερα σοβαρή, αποφασίστηκε η διακομιδή της σε εξειδικευμένο νοσοκομείο της Αθήνας για περαιτέρω νοσηλεία.
Η αεροδιακομιδή πραγματοποιήθηκε σήμερα, με τον σύζυγό της, ο οποίος είναι επίσης γιατρός, να βρίσκεται στο πλευρό της καθ’ όλη τη διάρκεια της μεταφοράς. Παρά τις προσπάθειες των γιατρών, η 36χρονη κατέληξε λίγες ώρες μετά την άφιξή της στην Αθήνα.



