Σκηνές βίας εκτυλίχθηκαν το Σάββατο σε τρένο στο Σίδνεϊ της Αυστραλίας, όταν ομάδα νεαρών επιτέθηκε σε επιβάτη που τους ζήτησε να χαμηλώσουν την ένταση της μουσικής που άκουγαν.
Το περιστατικό σημειώθηκε λίγο πριν από τις 12:00 το μεσημέρι και καταγράφηκε σε βίντεο, στο οποίο διακρίνονται οι νεαροί να γρονθοκοπούν επανειλημμένα τον άνδρα, την ώρα που οι υπόλοιποι επιβάτες παρακολουθούν σοκαρισμένοι.
Σύμφωνα με αυτόπτη μάρτυρα, η παρέα των νεαρών κατανάλωνε βότκα και είχε τη μουσική στη διαπασών. Όταν ο επιβάτης τούς ζήτησε ευγενικά να χαμηλώσουν την ένταση, εκείνοι αντέδρασαν βίαια, επιτιθέμενοι εναντίον του.
Μετά τη δημοσιοποίηση του βίντεο, οι δράστες διέφυγαν και οι αστυνομικές αρχές έχουν ξεκινήσει έρευνα για την ταυτοποίηση και τον εντοπισμό τους, απευθύνοντας έκκληση σε όποιον διαθέτει πληροφορίες να επικοινωνήσει με την αστυνομία.
Από την πλευρά της, η εταιρεία που διαχειρίζεται το δίκτυο δημόσιων συγκοινωνιών του Σίδνεϊ ξεκαθάρισε ότι δεν επιδεικνύει καμία ανοχή σε περιστατικά βίας.
«Δεν έχουμε καμία ανοχή στη βία στα δίκτυα δημόσιων συγκοινωνιών μας. Η ασφάλεια των επιβατών και του προσωπικού μας είναι η ύψιστη προτεραιότητά μας και θα βοηθήσουμε την αστυνομία σε κάθε έρευνα», ανέφερε σε ανακοίνωσή της.


