23 Ιουνίου, 2026
Expand search form

Αγρότες άδειασαν τέσσερις τόνους κοπριάς έξω από το κτήριο της Περιφέρειας Δυτικής Μακεδονίας

Όλες οι κατηγορίες: ΚΟΙΝΩΝΙΑ
Κοινοποιήστε

Στους δρόμους παραμένουν με τα τρακτέρ τους οι αγρότες πραγματοποιώντας μπλόκα και αποκλείοντας την κυκλοφορία σε κεντρικές οδικές αρτηρίες, ζητώντας να ικανοποιηθούν τα αιτήματά τους.

Οι αγρότες πέρα από τα μπλόκα που έχουν στήσει στις οδικές αρτηρίες της χώρας προχωρούν και σε άλλες συμβολικές δράσεις.

Μία τέτοια συμβολική αλλά… «βρώμικη» δράση έκαναν χθες οι αγρότες της περιοχής έξω από το κτίριο της Περιφέρειας Δυτικής Μακεδονίας.

Αγρότες μετέβησαν στο σημείο και ως ένδειξη διαμαρτυρίας έριξαν ένα «φορτηγό» βάρους τεσσάρων τόνων κοπριάς φυτικών υπολειμμάτων και σκουπιδιών μπροστά από το κτίριο της Περιφέρειας.

Προηγούμενο Άρθρο

Αλλαγή χρονιάς με Μαραβέγια – Μόρφη στο Σύνταγμα

Επόμενο Άρθρο

Προχωράει η Δημοτική Συγκοινωνία για την αποσυμφόρηση του κυκλοφοριακού στο Δήμο της Αθήνας

Μπορεί να σου αρέσει επίσης …

Νίκη με 3-4 στα πέναλτι και στα play off του Europa ο Παναθηναϊκός

Κοινοποιήστε

ΚοινοποιήστεΟ Παναθηναϊκός επικράτησε της Σαχτάρ στα πέναλτι με 4-3 (0-0 σκορ κανονικής διάρκειας, παράτασης και πρώτου αγώνα) και προκρίθηκε στα […]

Πάνω από 90 μετανάστες περισυνελέγησαν ανοιχτά της Ιεράπετρας

Κοινοποιήστε

ΚοινοποιήστεΕπιχείρηση εντοπισμού και διάσωσης πραγματοποιήθηκε ανοιχτά της Ιεράπετρας στην Κρήτη, όπου περισσότεροι από 90 παράτυποι μετανάστες εντοπίστηκαν να επιβαίνουν σε […]

Ελεγκτικό Συνέδριο: «Φιάσκο» η εφαρμογή «MyCoast» – Μόνο 1 στις 3 καταγγελίες εξετάστηκε

Κοινοποιήστε

ΚοινοποιήστεΣοβαρές ελλείψεις στην εφαρμογή της πολυδιαφημισμένης πλατφόρμας «MyCoast» για την προστασία του αιγιαλού καταγράφει έκθεση του Ελεγκτικού Συνεδρίου. Σύμφωνα με το […]

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *