22 Ιουνίου, 2026
Expand search form

Αντιδράσεις για τη νέα Αρχή Καταναλωτή: “Χτύπημα υπέρ των μεγάλων ομίλων” λένε οι εργαζόμενοι

Όλες οι κατηγορίες: ΚΟΙΝΩΝΙΑ
Κοινοποιήστε

Κριτική κατά του νομοσχεδίου σύστασης Ανεξάρτητης Αρχής Εποπτείας της Αγοράς και Προστασίας του Καταναλωτή που τέθηκε πρόσφατα σε διαβούλευση, ασκούν οι εργαζόμενοι στο Υπουργείο Ανάπτυξης τονίζοντας ότι πρόκειται για «συνονθύλευμα διατάξεων με μόνο σκοπό την κατάργηση πλήθους υπηρεσιών και τη μεταφορά τους σε φορέα με υπερεξουσίες».

Όπως επεσήμαναν νωρίτερα στη διάρκεια συνέντευξης τύπου στην πλατεία Κάνιγγος στην είσοδο του ιστορικού κτιρίου του υπ. Εμπορίου, «το νέο πλαίσιο δεν αναφέρεται καν στην προστασία των πολιτών από την κερδοσκοπία και την ακρίβεια αλλά διαμορφώνει συνθήκες  προς όφελος των μεγάλων επιχειρηματικών ομίλων».

Οι εργαζόμενοι χαρακτηρίζουν αχρείαστη την υπό διαμόρφωση αρχή  στην οποία  – σημειωτέον – «συγχωνεύονται αρμοδιότητες  εξωδικαστικής επίλυσης διαφορών και ελεγκτικών μηχανισμών, σε αντίθεση με τα ευρωπαϊκώς ισχύοντα». Ανέφεραν επίσης ότι για να προστατευτεί ο καταναλωτής «θα πρέπει πρέπει να υπάρξει διαμόρφωση της νομολογίας ώστε να χτυπηθούν τα πανίσχυρα  καρτέλ διανομής προϊόντων και παροχής υπηρεσιών».

Όμως «όσο κι αν ψάξαμε στις γραμμές του νομοσχεδίου δεν βρήκαμε  έστω και ψήγματα που να  προοιωνίζουν κάτι τέτοιο»  καταλήγουν διαβεβαιώνοντας σε όλους τους τόνους ότι θα συνεχίσουν τις κινητηποιήσεις τους.

Η συνέντευξη διοργανώθηκε από τον ενιαίο σύλλογο υπαλλήλων του υπ. Εμπορίου και την ομοσπονδία συλλόγων υπαλλήλων του υπ. Ανάπτυξης.

Προηγούμενο Άρθρο

Νέα λίστα μαρτύρων του ΠΑΣΟΚ για τον ΟΠΕΚΕΠΕ: Διακομματικές προεκτάσεις και πρόσωπα-κλειδιά

Επόμενο Άρθρο

Καραμπόλα με τέσσερα ΙΧ στην Λ. Ποσειδώνος – Αυξημένη η κίνηση προς Γλυφάδα

Μπορεί να σου αρέσει επίσης …

Ιωάννινα: Δύο συλλήψεις για παραβάσεις της νομοθεσίας περί όπλων

Κοινοποιήστε

ΚοινοποιήστεΔύο άτομα συνελήφθησαν σε διαφορετικές περιπτώσεις κατά τη διάρκεια της χθεσινής ημέρας (2-6-2026) από υπηρεσίες της Διεύθυνσης Αστυνομίας Ιωαννίνων, που […]

Στην Αθήνα οι κτηνοτρόφοι και οι τυροκόμοι της Λέσβου

Κοινοποιήστε

ΚοινοποιήστεΣτο υπουργείο Αγροτικής Ανάπτυξης βρίσκονται σήμερα, Παρασκευή (17/04), οι εκπρόσωποι των αγροτών της Λέσβου, έπειτα από πρόσκληση του υπουργού Αγροτικής […]

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *