23 Ιουνίου, 2026
Expand search form

Χάρης Δούκας: Ένα άλμα πιο γρήγορο από τη φθορά

Όλες οι κατηγορίες: ΑΥΤΟΔΙΟΙΚΗΣΗ
Κοινοποιήστε

Για την οικονομική κατάσταση στους Δήμους έκανε αναφορά σε σημερινό του άρθρο ο Δήμαρχος Αθηναίων Χάρης Δούκας στην εφημερίδα «Το Καρφί».

H κατάσταση στους δήμους είναι κάθε χρόνο και χειρότερη:

  • Οι νόμοι για τα οικονομικά δεν εφαρμόζονται.
  • Το αυξανόμενο ενεργειακό και μισθολογικό κόστος των δήμων δεν καλύπτεται.
  • Μερίδιο από τα έσοδα του τέλους ανθεκτικότητας δεν δόθηκε.
  • Έσοδα από τα πρόστιμα του ΚΟΚ αφαιρούνται.
  • Το τέλος ταφής απορριμμάτων αυξάνεται, αντί να καταργηθεί.
  • Νέο ειδικό αναπτυξιακό πρόγραμμα που να αντιμετωπίζει και τις ανάγκες από την κλιματική κρίση δεν δημιουργείται.
  • Αφαιρούνται συνεχώς αρμοδιότητες (πολεοδομίες, αποκλεισμός από τον σχεδιασμό της διαχείρισης απορριμμάτων, Γηροκομείο) από τον Δήμο Αθηναίων.
  • Οι μικρομεσαίοι δήμοι αποκλείονται τελείως από τις χρηματοδοτήσεις των ΕΣΠΑ.

Και ακόμη χειρότερα:

  • Οι παρεμβάσεις της Αυτοδιοίκησης για το δημογραφικό, το στεγαστικό και άλλα σοβαρά ζητήματα υπονομεύονται λόγω έλλειψης χρημάτων.
  • Η πραγματική μεταρρύθμιση που ζητάμε με τον Κώδικα της Αυτοδιοίκησης παραπέμπεται στις καλένδες.
  • Σε όλα τα σημαντικά ζητήματα η γνώμη της Αυτοδιοίκησης αγνοείται.

Πρόσφατα παραδείγματα, η αντιμετώπιση της λειψυδρίας και το κλείσιμο των καταστημάτων των ΕΛΤΑ.

Θα έλεγα ότι η κυβέρνηση συνήθως ξεχνάει επιδεικτικά τους δήμους. Όταν όμως τους θυμάται, είναι για να τους κάνει φτωχότερους σε πόρους και αρμοδιότητες. Αυτά όσον αφορά την κυβέρνηση. Την ίδια ώρα, όμως, από την ΚΕΔΕ μόνο ψηφίσματα και παρακλήσεις στους υπουργούς.

Αρκετά! Ως εδώ!

Το ερώτημα είναι: Θα συνεχίσουμε να υφιστάμεθα αυτή την κατάσταση μοιρολατρικά και να απαξιώνουμε τους δημότες μας;

Ή θα τους ζητήσουμε να βρεθούν στο πλευρό μας, διεκδικώντας -όλοι μαζί- τα μέσα που χρειαζόμαστε για να κάνουμε καλύτερη τη ζωή τους; Ας μη φοβηθούμε να βγούμε στον δρόμο, αν χρειαστεί. Κι όταν χρειαστεί, να το ξανακάνουμε. Χρειάζεται ένα άλμα πάνω από τη φθορά. Αυτές τις ημέρες οφείλουμε όλοι να αναλάβουμε τις ευθύνες μας. Αν η πλειοψηφία της ΚΕΔΕ επιμείνει στη μοιρολατρία, θα είναι υπόλογη στους πολίτες.

Προηγούμενο Άρθρο

Έξι νεκροι από πυρκαγιά σε αποθήκη αρωματοποιίας στην Τουρκία

Επόμενο Άρθρο

Βοιωτία: «Γρίφος» η ταυτότητα του απανθρακωμένου άνδρα – Η εξαφάνιση οικοδόμου στο μικροσκόπιo

Μπορεί να σου αρέσει επίσης …

Χάρης Δούκας: Η βία δεν είναι ανεκτή στο Δήμο μας

Κοινοποιήστε

ΚοινοποιήστεΓια την επίθεση σε υπάλληλο της Καθαριότητας του Δήμου Αθηναίων στην Κυψέλη μίλησε στο ΕΡΤΝews ο Δήμαρχος Αθηναίων, Χάρης Δούκας, τονίζοντας «οι υπάλληλοι της καθαριότητας […]

Χάρης Δούκας στην ΕΡΤ: «Η Αθήνα δεν μπορεί να είναι μόνο μία πόλη τουριστών»

Κοινοποιήστε

ΚοινοποιήστεΣτην εκπομπή «Επίλογος» του EΡTnews με παρουσιαστή τον Απόστολο Μαγγηριάδη εμφανίστηκε ο Χάρης Δούκας, υποψήφιος Δήμαρχος Αθηναίων με τον Συνδυασμό […]

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *