24 Ιουνίου, 2026
Expand search form

Δήμος Αθηναίων – Αναβαθμίζονται 20 σχολικές μονάδες, με έργα ύψους 14,2 εκατ. ευρώ

Όλες οι κατηγορίες: ΚΟΙΝΩΝΙΑ
Κοινοποιήστε

Ένα σημαντικό πρόγραμμα αναβάθμισης σχολικών υποδομών προωθεί ο Δήμος Αθηναίων, με παρεμβάσεις σε 20 σχολικές μονάδες της πόλης και συνολικό προϋπολογισμό 14,2 εκατ. ευρώ.

Οι μελέτες ολοκληρώθηκαν από την Αναπτυξιακή Αθήνας και παραδίδονται προς έγκριση, ενώ αμέσως μετά θα ακολουθήσει η διαδικασία δημοπράτησης των έργων.


Συνολικά αναβαθμίζονται 21.500 τετραγωνικά μέτρα εκπαιδευτικών υποδομών, με παρεμβάσεις που θα οδηγήσουν σε ετήσια εξοικονόμηση ενέργειας 3.270 MWh και σημαντική μείωση του ενεργειακού αποτυπώματος των σχολικών εγκαταστάσεων.

Με την ολοκλήρωση των εκτεταμένων οικοδομικών και ηλεκτρομηχανολογικών εργασιών, τα κτίρια θα αναβαθμιστούν ενεργειακά από την κατηγορία Β έως και Α+, προσφέροντας καλύτερες συνθήκες μάθησης και εργασίας για μαθητές και εκπαιδευτικούς, χαμηλότερο λειτουργικό κόστος και πιο βιώσιμες δημόσιες υποδομές για την πόλη.


Συνολικά προβλέπονται έργα σε Δημοτικά σχολεία, Γυμνάσια, Λύκεια και Νηπιαγωγεία σε διαφορετικές γειτονιές της Αθήνας, με τη συνολική δαπάνη να ανέρχεται σε 14,2 εκατ. ευρώ.

Με το συγκεκριμένο πρόγραμμα, η δημοτική αρχή συνεχίζει τη συστηματική προσπάθεια αναβάθμισης των σχολικών υποδομών της Αθήνας, επενδύοντας σε ασφαλέστερα, λειτουργικότερα και πιο σύγχρονα σχολεία για χιλιάδες μαθητές και εκπαιδευτικούς.

Προηγούμενο Άρθρο

Μεγαλοπρεπές «άδειασμα» Χρυσοχοΐδη σε Αβραμόπουλο

Επόμενο Άρθρο

Η αναλγησία της Ελένης Παπαδοπούλου

Μπορεί να σου αρέσει επίσης …

Κρήτη: Σοβαρό τροχαίο στο Ρέθυμνο με εγκλωβισμό 30χρονου οδηγού

Κοινοποιήστε

ΚοινοποιήστεΣοβαρό τροχαίο σημειώθηκε λίγο πριν τα μεσάνυχτα της Κυριακής σε περιοχή του Δήμου Ρεθύμνου, όταν, σύμφωνα με τις πληροφορίες, το αυτοκίνητο που οδηγούσε […]

Πισωγύρισμα για το Χρηματιστήριο Αθηνών – Έκλεισε σε χαμηλό 6 εβδομάδων

Κοινοποιήστε

ΚοινοποιήστεΤην επιστροφή των πωλητών, χωρίς να βρουν μάλιστα καμία αντίσταση στον «διάβα» τους, σηματοδότησε η συνεδρίαση της Τρίτης (4/6) στο Χρηματιστήριο […]

Στο Σύνταγμα με τον απεργό πείνας Πάνο Ρούτσι η Μαρία Καρυστιανού – Η αγκαλιά και τα δάκρυα

Κοινοποιήστε

ΚοινοποιήστεΠλήθος κόσμου βρίσκεται καθημερινά στο πλευρό του Πάνου Ρούτσι, που συνεχίζει για 7η ημέρα την απεργία πείνας, στο Σύνταγμα, απαιτώντας να […]

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *