26 Ιουνίου, 2026
Expand search form

Φρίκη στην Ξάνθη: Νεκρό βρέθηκε νεογέννητο βρέφος σε εγκαταλελειμμένο σπίτι – Συνελήφθη η μητέρα

Όλες οι κατηγορίες: ΚΟΙΝΩΝΙΑ
Κοινοποιήστε

Νεκρό σε εγκαταλελειμμένο σπίτι στην Ξάνθη, βρέθηκε ένα νεογέννητο βρέφος, με τις αρχές να συλλαμβάνουν την μητέρα του.

Το βρέφος βρέθηκε νεκρό σε οικισμό της Ξάνθης, με τις αρχές να έχουν στρέψει την προσοχή τους στην νεκροψία – νεκροτομή για να διαπιστωθεί αν γεννήθηκε νεκρό ή αν πέθανε λίγο μετά την γέννησή του, σύμφωνα με το Ertnews.

Οι αρχές συνέλαβαν την μητέρα του για παραμέληση ανηλίκου και αναμένεται να καταθέσει για τα όσα έγιναν με το βρέφος της.

Οι έρευνες των αρχών είναι σε πλήρη εξέλιξη για να διαπιστωθούν τα αίτια θανάτου του.

Προηγούμενο Άρθρο

Διήμερο ζέστης με 32 βαθμούς Κελσίου πριν πέσει ξανά η θερμοκρασία – Βροχές και μποφόρ από την Τετάρτη

Επόμενο Άρθρο

Η ΔΕΗ χορηγεί συναυλία για τα 30 του χρόνια

Μπορεί να σου αρέσει επίσης …

Φωτιά σε χαμηλή βλάστηση στη Λακωνία: Επιχειρούν και εναέρια μέσα στο μέτωπο

Κοινοποιήστε

ΚοινοποιήστεΣυναγερμός έχει σημάνει στην Πυροσβεστική για φωτιά που ξέσπασε λίγο μετά τις 15:30 το μεσημέρι της Τετάρτης στην περιοχή Λάχι Λακωνίας. Σύμφωνα […]

Διασωληνωμένο το 3χρονο παιδί μετά τη φωτιά που ξέσπασε στο σπίτι του στην Κεφαλονιά

Κοινοποιήστε

ΚοινοποιήστεΣε σοβαρή κατάσταση σε ΜΕΘ του νοσοκομείου του Ρίου, νοσηλεύεται ένα 3χρονο παιδάκι μετά από μεγάλη φωτιά που ξέσπασε μέσα στο […]

Αγία Βαρβάρα: Στο νοσοκομείο με κοψίματα σε κεφάλι και λαιμό 19χρονη μετά από καβγά με φίλη της

Κοινοποιήστε

ΚοινοποιήστεΜια 19χρονη μεταφέρθηκε εσπευσμένα στο νοσοκομείο με σοβαρά τραύματα στο κεφάλι και τον λαιμό, έπειτα από επίθεση που φέρεται να […]

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *