26 Ιουνίου, 2026
Expand search form

Φρίκη στην Ξάνθη: Νεκρό βρέθηκε νεογέννητο βρέφος σε εγκαταλελειμμένο σπίτι – Συνελήφθη η μητέρα

Όλες οι κατηγορίες: ΚΟΙΝΩΝΙΑ
Κοινοποιήστε

Νεκρό σε εγκαταλελειμμένο σπίτι στην Ξάνθη, βρέθηκε ένα νεογέννητο βρέφος, με τις αρχές να συλλαμβάνουν την μητέρα του.

Το βρέφος βρέθηκε νεκρό σε οικισμό της Ξάνθης, με τις αρχές να έχουν στρέψει την προσοχή τους στην νεκροψία – νεκροτομή για να διαπιστωθεί αν γεννήθηκε νεκρό ή αν πέθανε λίγο μετά την γέννησή του, σύμφωνα με το Ertnews.

Οι αρχές συνέλαβαν την μητέρα του για παραμέληση ανηλίκου και αναμένεται να καταθέσει για τα όσα έγιναν με το βρέφος της.

Οι έρευνες των αρχών είναι σε πλήρη εξέλιξη για να διαπιστωθούν τα αίτια θανάτου του.

Προηγούμενο Άρθρο

Διήμερο ζέστης με 32 βαθμούς Κελσίου πριν πέσει ξανά η θερμοκρασία – Βροχές και μποφόρ από την Τετάρτη

Επόμενο Άρθρο

Η ΔΕΗ χορηγεί συναυλία για τα 30 του χρόνια

Μπορεί να σου αρέσει επίσης …

Το ΣΔΟΕ στα γραφεία του Συλλόγου των Θυμάτων των Τεμπών – Έρευνα για τα οικονομικά!

Κοινοποιήστε

ΚοινοποιήστεΈφοδος του ΣΔΟΕ στα γραφεία του Συλλόγου Θυμάτων και Συγγενών των Τεμπών 2023 την περασμένη Παρασκευή, την ώρα που στη Λάρισα […]

Τραμπ: Ουδέν σχολιο για απόκτηση της Γροιλανδίας με τη βία

Κοινοποιήστε

Κοινοποιήστε«Ουδέν σχόλιο» ήταν η απάντηση του Ντόναλντ Τραμπ στο ερώτημα αν θα χρησιμοποιούσε βία για να καταλάβει τη Γροιλανδία. Ο Αμερικανός πρόεδρος […]

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *