25 Ιουνίου, 2026
Expand search form

Καταδίκη και σε δεύτερο βαθμό για τον 45χρονο που ξυλοκόπησε και άφησε γυμνή τη σύντροφό του στην εθνική Αθηνών-Λαμίας!

Όλες οι κατηγορίες: ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ , ΚΟΙΝΩΝΙΑ
Κοινοποιήστε

Ποινή φυλάκισης 18 μηνών χωρίς αναστολή ή μετατροπή, επιφύλαξε σε δεύτερο βαθμό το Τριμελές Πλημμελειοδικείο Λαμίας στον 45χρονο που ξυλοκόπησε και άφησε γυμνή τη σύντροφό του στην εθνική οδό Αθηνών-Λαμίας μετά από έντονη λογομαχία μαζί της, μπροστά στα μάτια των ηλικιωμένων γονιών του.

Η υπόθεση είχε εκδικαστεί τότε από το Αυτόφωρο Μονομελές και ο 45χρονος είχε κριθεί ένοχος για ενδοοικογενειακή βία και είχε καταδικασθεί σε ποινή φυλάκισης δύο ετών και είχε οδηγηθεί στη φυλακή, καθώς το δικαστήριο δεν έδωσε, ούτε δυνατότητα μετατροπή της ποινής, ούτε αναστέλλουσα δύναμη στην έφεσή του.

Σύμφωνα με πληροφορίες, σε δεύτερο βαθμό έπαιξε ρόλο για τη μείωση της ποινής και η κατάθεση της παθούσας στην οποία στάθηκε και ο συνήγορος υπεράσπισης του κατηγορουμένου Δημήτριος Κρούπης, δηλώνοντας τα εξής: «Η διαδρομή του χρόνου θεραπεύει οιαδήποτε συνέπεια. Αυτό συνέβη, αφού κατά την ακροαματική διαδικασία η σύντροφός του κατηγορουμένου κατέδειξε την μετάνοια του κατηγορουμένου και την ειρήνευση των σχέσεων τους, με αποτέλεσμα την μείωση της ποινής».

Σύμφωνα με το νομό αφού έχει εκτίσει ήδη έξι μήνες στη φυλακή μαζί με τα μεροκάματα που έχει κάνει, δικαιούται εντός λίγων ημερών να αποφυλακιστεί.

Προηγούμενο Άρθρο

Ο Γαβριήλ Σακελλαρίδης θα απευθύνει χαιρετισμό στο Συνέδριο του ΠΑΣΟΚ εκ μέρους της Νέας Αριστεράς

Επόμενο Άρθρο

Σοκ στις Σέρρες! 26χρονη μαχαίρωσε την 23χρονη συγκάτοικό της – Συνελήφθη από την ΕΛ.ΑΣ.

Μπορεί να σου αρέσει επίσης …

ΕΛΤΑ και ΟΠΕΚΕΠΕ μας κάνουν ανασχηματισμό

Κοινοποιήστε

ΚοινοποιήστεΜπορεί το πιο πιθανό σενάριο να ήταν ο ανασχηματισμός να γίνει στις αρχές του νέου έτους που θα είχαν ολοκληρωθεί […]

Ένοπλη ληστεία σε ταξιτζή στις Αχαρνές: Τον απείλησαν με όπλο και μαχαίρι

Κοινοποιήστε

ΚοινοποιήστεΣτιγμές πανικού βίωσε το πρωί της Κυριακής ένας 54χρονος οδηγός ταξί στις Αχαρνές, όταν τρεις άνδρες που προσποιήθηκαν τους πελάτες […]

25η Μαρτίου: Γαλανόλευκη – γίγας, 180 τ.μ., στην Πειραϊκή για την εθνική επέτειο

Κοινοποιήστε

ΚοινοποιήστεΛίγο νωρίτερα από κάθε άλλη χρονιά, η θάλασσα της Πειραϊκής «ντύθηκε» στα γαλανόλευκα. Ο Δήμος Πειραιά τίμησε την Εθνική Επέτειο […]

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *