28 Ιουνίου, 2026
Expand search form

Κύπελλο Ελλάδας: Καθάρισε το ντέρμπι και έφυγε για τελικό ο ΠΑΟΚ

Όλες οι κατηγορίες: ΑΘΛΗΤΙΚΑ
Κοινοποιήστε

Ο ΠΑΟΚ επιβεβαίωσε την ανωτερότητά του απέναντι στον Παναθηναϊκό, επικράτησε 2-0 στην Τούμπα και, με δεύτερη νίκη στα ημιτελικά, εξασφάλισε την παρουσία του στον τελικό του Κυπέλλου Ελλάδας.

Η ομάδα της Θεσσαλονίκης «ξεκλείδωσε» το ματς στο 72ο λεπτό, όταν ο Γιακουμάκης εκμεταλλεύτηκε το παράλληλο γύρισμα του Χατσίδη από τα αριστερά και με δεύτερη προσπάθεια έστειλε την μπάλα στα δίχτυα.

Το τελικό 2-0 διαμορφώθηκε στο 87’, με τον Χατσίδη να πλασάρει σε κενή εστία, μετά την επέμβαση του Λαφόν σε σουτ του Γιακουμάκη, «σφραγίζοντας» την πρόκριση.

Ανησυχία προκάλεσε η αποχώρηση του Πέλκα στο 40ό λεπτό λόγω τραυματισμού, σε μια περίοδο όπου απουσιάζουν ήδη ο Κωνσταντέλιας και ο Ιβανούσετς.

Ο ΠΑΟΚ θα αντιμετωπίσει τον ΟΦΗ στον μεγάλο τελικό, που έχει προγραμματιστεί για το Σάββατο 25 Απριλίου στο Πανθεσσαλικό Στάδιο.

Προηγούμενο Άρθρο

Πρώτος και καλύτερος στους «8» ο Ολυμπιακός, 16-14 στα πέναλτι τη Ραντνίτσκι

Επόμενο Άρθρο

Τα 3 αρνητικά σημεία της συνάντησης Μητσοτάκη – Ερντογάν

Μπορεί να σου αρέσει επίσης …

Μουντιάλ 2026: Κινητοποίηση του Λευκού Οίκου ώστε η μητέρα του Βοζίνια να έρθει στις ΗΠΑ

Κοινοποιήστε

ΚοινοποιήστεΤο Μουντιάλ 2026 της Αμερικής έχει ξεκινήσει και ήδη έχουν σημειωθεί οι πρώτες εκπλήξεις. Στο Χιούστον μετά το ματς της […]

Στην οκτάδα του conference league η ΑΕΚ μετά τη νίκη της επί της Κραϊόβα

Κοινοποιήστε

ΚοινοποιήστεΜια από τις πιο “τρελές” ευρωπαϊκές βραδιές της ΑΕΚ είναι γεγονός και όσοι βρέθηκαν στις εξέδρες της “OPAP Arena”, έγιναν μάρτυρες μιας […]

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *