28 Ιουνίου, 2026
Expand search form

Νεκρός 65χρονος που έπεσε στις γραμμές του μετρό

Όλες οι κατηγορίες: ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ , ΚΟΙΝΩΝΙΑ
Κοινοποιήστε

Τραγικό περιστατικό σημειώθηκε σήμερα στον σταθμό του μετρό στο Σύνταγμα, όπου ένας 65χρονος άνδρας έχασε τη ζωή του όταν έπεσε στις γραμμές. Σύμφωνα με τις πρώτες εκτιμήσεις των Αρχών, ο θάνατός του αποδίδεται σε αυτοχειρία.

Ο σταθμός του Συντάγματος στη Γραμμή 2 του Μετρό ήταν εκτός λειτουργίας από τις 08:00 περίπου και δόθηκε ξανά σε λειτουργία λίγο πριν τις 10:00.

Για περίπου δύο ώρες στη Γραμμή 2 του Μετρό η κυκλοφορία προσωρινά διεξαγόταν στα τμήματα Ανθούπολη-Πανεπιστήμιο και Ακρόπολη-Ελληνικό.

Ο σταθμός Σύνταγμα για τη Γραμμή 2 ήταν εκτός λειτουργίας και δεν υπήρχε ανταπόκριση με τη Γραμμή 3.

Ο σταθμός Σύνταγμα για τη Γραμμή 3 ήταν ανοιχτός εξ αρχής.

Προηγούμενο Άρθρο

ΠΑΣΟΚ: Στις 17 Φεβρουαρίου ανοίγει η πλατφόρμα για τους συνέδρους

Επόμενο Άρθρο

Επεισοδιακή καταδίωξη στο κέντρο της Αθήνας: Συνελήφθη 16χρονος που οδηγούσε κλεμμένη μοτοσυκλέτα, τραυματίστηκε ελαφρά αστυνομικός

Μπορεί να σου αρέσει επίσης …

Έφοδος της ΔΑΕΕ στο σπίτι του Τζιωρτζιώτη της Βιολάντα

Κοινοποιήστε

ΚοινοποιήστεΣτελέχη της ΔΑΕΕ πραγματοποίησαν εφόδους στο εργοστάσιο και στην κατοικία του ιδιοκτήτη της Βιολάντα, Κωνσταντίνου Τζιωρτζιώτη, στο πλαίσιο της έρευνας […]

Αστυνομικοί στην Κρήτη απέτρεψαν τηλεφωνική απάτη 10.000 ευρώ σε βάρος ηλικιωμένης

Κοινοποιήστε

ΚοινοποιήστεΈνα απίστευτο περιστατικό απάτης αποκαλύφθηκε στη περιοχή του Μαλεβιζίου της Κρήτης, όταν οι αστυνομικοί της περιοχής με άμεση και εντυπωσιακή επέμβαση κατάφεραν να σώσουν μια ηλικιωμένη […]

Φωτιά στο Κιλκίς

Κοινοποιήστε

ΚοινοποιήστεΦωτιά ξέσπασε πριν λίγη ώρα σε δασική έκταση στην περιοχή Λιθωτό, στο Κιλκίς. Για την κατάσβεσή της έχουν κινητοποιηθεί πέντε […]

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *